کاهش تصادفات در بزرگراه امام علی(ع)

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کاهش تصادفات در بزرگراه امام علی(ع)

کاهش تصادفات در بزرگراه امام علی(ع)

ممتازنیوز: شهردار منطقه چهار از اجرای ده ها طرح ویژه ترافیکی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: با اصلاح شیب عرضی(دِور) و ده ها طرح دیگر، تصادفات رانندگی در این بزرگراه کاهش چشمگیری یافت.

به گزارش ممتازنیوز، دکتر حسن کریمیان با بیان اینکه مشکلات ایمنی ناشی از شیب عرضی نامناسب بزرگراه امام علی (ع) در محدوده پل شهدای لویزان خصوصا در مسیر شمال به جنوب با آمار تصادفات قابل ملاحظه ای مواجه بود گفت: به موازات مطالعات و برداشتهای میدانی، ضمن تهیه طرح اصلاح شیب عرضی ، ایمن سازی مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) با نصب ۶۰۰ متر گاردریل دوبل و ترسیم خطوط سرعتگیر ارتعاشی در ۴ مقطع به عرض ۵ تا ۷ متر بهسازی و ایمن سازی شد.
وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از سقوط خودروها به داخل کانال امام علی(ع)، مسیر شمال به جنوب این بزرگراه و سرپوشیده نمودن مسیل با سنگدال دال بتنی و نصب تابلوهای هشداری، انتظامی و چراغ راهنمایی چشمک زن سولار ایمن سازی و مناسب سازی شد.
کریمیان در ادامه از نصب دوربینهای نظارتی کنترل سرعت در مسیر ۵/۵ کیلومتری بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه چهار خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از افزایش و کنترل سرعت خودروها، دوربینهای سنجش سرعت در این مسیر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نصب شد.
شهردار منطقه چهار با اشاره به اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه در بزرگراه امام علی (ع) گفت: در این راستا ضمن تغییر ۳ درصدی شیب عرضی (دِور) قوس بزرگراه امام علی (ع) شمال به جنوب زیر پل شهدای لویزان که در زمان تردد خودروها صورت گرفت، ۵٫۶ درصد نیز در نقاط بحرانی اصلاح شیب شد.
وی به مهر گفت: پخش ۷۶۵ تن آسفالت بین در لایه زیرین و رویه در فضایی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع و مرمت جداول داخل و خارج قوس بزرگراه به طول ۶۰۰ متر از دیگر اقدامات صورت گرفته در بزرگراه امام علی (ع) است.
کریمیان خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته در مسیر ۵/۵ کیلومتری بزرگراه امام علی(ع) حد فاصل بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه رسالت، تصادفات رانندگی کاهش چشمگیری یافته است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.