کاهش تصادفات سفرهای نوروزی نسبت به پارسال

۱فروردین ۱۳،

جانشین فرمانده نیروی انتظامی انتخاباتی از کاهش آمار تصادفات در سفرهای نوروزی نسبت به سال قبل خبر داد. به گزارش تسنیم ، سردار “رادان” در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک سال نو به همه شهروندان،…

به گزارش ویزه نامه نوروزی مشرق، سردار “رادان” در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک سال نو به همه شهروندان، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز گوشه‌ای از توانمندی و اقتدار خود را با حضور در این میدان به نمایش گذاشت؛ این آمادگی پلیس مبین این است که مردم ضمن رعایت همه موارد ایمنی با اطیمنان خاطر به سفر بروند و مطمئن باشند پلیس آماده و هوشیار در سطح کشور خصوصا تهران بزرگ امنیت را برقرار می کند.

جانشین فرمانده ناجا دربارهٔ امنیت محلات، گفت: به غیر از ایستگاه ها و دوایر ثابت پلیس در تهران بزرگ، بالغ بر ۲۵۰ ایستگاه پلیس در همه محلات با تامین نیرو و تعیین خط حد گشت مستقر شدند تا مردم بتوانند سایه امنیت بیشتری را در ایام نوروز شاهد باشند.

این مقام ارشد انتظامی کشور، دربارهٔ امنیت تفرجگاه ها به تسنیم گفت: پیش بینی و تمهیدات لازم جهت تامین امنیت تفرجگاه ها و جاذبه های گردشگری سراسر کشور اتخاذ و ابلاغ شده است؛ از سوی دیگر پلیس با همکاری دستگاه های خدماتی دیگر امنیت این مراکز را تامین خواهد کرد.

وی دربارهٔ نامگذاری سال ۹۲ از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای مبنی بر “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی”، گفت: یکی از کارکردهای اصلی تحقق فرمایشات ایشان در سایه امنیت و آرامش است اگرچه یک کارکرد فرا دستگاهی و فرامنطقه ای دارد. نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد امنیتی بیش از قبل در موضوعات سیاسی و اقتصادی وجود داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از شهروندان برای مشارکت شان در حوزه های مختلف؛ انتخاباتی امن توأم با آرامش را به آنها مژده داد و گفت: نیروی انتظامی با استفاده از همه توان سعی در برگزاری انتخاباتی امن دارد.

این مقام مسئول با اشاره به طولانی بودن تعطیلات نوروزی گفت: طی این مدت، با توجه به پیک سفرها، بعضی از جاده های کشور از سنگینی ترافیک برخوردار بودند.

وی از کاهش تصادفات رانندگی از آغاز سفرهای نوروزی شهروندان تا به امروز نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبرداد و افزود: آمار تصادفات پس از پایان تعطیلات نوروزی باید تجزیه و تحلیل شود.

سردار رادان از مسافران بابت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تقدیر کرد و ادامه داد: هموطنان تلاش می کنند با رعایت قوانین، سفر در کام آنها شیرین بوده و این ایام را با خوشی و بدور از هر اتفاق ای به پایان برسانند زیرا تلخی اتفاق، مدت زمان طولانی در ذهن ها باقی خواهد ماند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.