کاهش تصادفات فوتی و جرحی در فارس

۱فروردین ۱۳،

کاهش تصادفات فوتی و جرحی در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کاهش ۲۰ در صدی تصادفات فوتی و ۴۱ درصدی تصادفات خسارتی و جرحی در ایام تعطیلات نوروز امسال در استان فارس خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا، سردار سجادیان با اعلام این خبر افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۹۱ تا دوم فروردین ماه سال جاری تصادفات فوتی ۲۰ در صد و تصادفات جرحی و خسارتی ۴۱ در صد در استان فارس کاهش داشته است.

وی سبب این کاهش را ارتقاء فرهنگ عمومی مردم و حضور و نظارت مأموران پلیس راهور عنوان کرد و گفت: علی رغم حجم افزایش آمار سفر خوشبختانه با رعایت قوانین و مقررات توسط هموطنان و حضور موثر پلیس و نظارت و کنترل ترافیکی آمار تصادفات اعم از فوتی و جرحی در ایام تعطیلات نورزی (طی هفته قبل) در استان فارس کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در ایام نوروز پلیس فارس با استقرار ۱۷۰ ایستگاه پلیس، ۷۰۰ واحد انتظامی و عملیاتی در برقراری نظم و امنیت و ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی انجام وظیفه می‌کنند.

سردار سجادیان در ادامه به خدمات ارائه شده در قرارگاه نوروزی پلیس فارس اشاره کرد که ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان فارس با مردم، پذیرایی از مسافران نوروزی، پخش فیلم‌های سینمایی و ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، ارائه خدمات درمانی رایگان و ….. از جمله خدمات ارائه در این ایستگاه است.

وی در مورد وضعیت ترافیکی ورودی شهر شیراز نیز گفت: ترافیک ورودی شهر شیراز از صبح تا ساعت ۱۸ عصر روان و عادی است، اما بعد از آن بار ترافیکی بسیارتر اما روان و در خروجی این شهر از طرف دروازه قرآن از ساعات ۱۱ الی ۱۲ ظهر بار ترافیکی بسیار اما در این ساعت نیز ترافیک روان است.

فرمانده انتظامی فارس به همشهریان و مسافران نوروزی پیشنهاد کرد: در جاده ها ضمن پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، فاصله طولی را رعایت و با احترام به قانون و حق دیگران مانع از بروز سوانح دلخراش بخصوص در این ایام شوند.

سردار سجادیان اضافه کرد: پلیس فارس به آن دسته از رانندگان که با آلودگی صوتی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده و احیانا به اخلاق اسلامی توجه نداشته باشند، اخطار داد، خودرو این اشخاص تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

شنبه ۳ فروردین   ۱۸:۵۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.