کاهش مراجعات به مراکز معاینه فنی/ مراکز معاینه فنی تهران با یک سوم ظرفیت فعال می باشند

۱۰م آذر ،
ممتاز نیوز: مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران گفت: در دو سال قبل، مراکز معاینه فنی با یک سوم ظرفیت فعالیت می کنند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، سید علی رضوی گفت: هم اکنون در شهر تهران ۱۲ مرکز معاینه فنی با ۳۸ خط مکانیزه فعال است که روزانه می توانند پنج هزار خودرو را در یک شیفت کاری معاینه فنی کنند.

وی افزود: در هشت ماه امسال که مراکز توانایی معاینه فنی یک میلیون خودرو را در یک شیفت کاری داشتند، فقط ۲۹۶ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران گفت: قبل از به تصویب رسیدن قانون معاینه فنی تازه که خودروها از ۵ سال به بعد باید معاینه فنی اخذ کنند تعداد مراجعات در ۸ ماهه سال ۸۹ ، چهار میلیون خودرو بود که با تصویب قانون تازه تعداد مراجعات کاهش یافت.

رضوی افزود: در حال حاضر ساعات کار مراکز معاینه فنی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ است که جمعه ها نیز دو مرکز معاینه فنی بیهقی و نیایش مشغول به فعالیت می باشند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال وارونگی هوا و تشدید آلودگی از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست تا در بحث معاینه فنی نظارت بیشتری کنند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.