کاهش چکهای برگشتی مشتریان پست بانک iبه ۳ درصد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

کاهش چکهای برگشتی مشتریان پست بانک iبه ۳ درصد | چاپ |
دوشنبه ۰۸ آبان ساعت ۱۵:۴۰

بینا- طی مهر ماه سال جاری با توجه iبه تلاش و پیگیری های روساء و کارکنان شعب پست بانک مناطق تهران و استان البرز و همچنین رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی در ارائه دسته چک iبه مشتریان، میزان چک های برگشتی شعب تحت پوشش مناطق مذکور iبه ۳ درصد کاهش یافته و بالاتر از استاندارد شبکه بانکی قرار گرفته است.
به گزارش تفسیری بینا، بنابر اعلام اداره کل خزانه داری و مبادلات؛ طی مهر ماه سال جاری میزان چک های برگشتی شعب تحت پوشش مناطق یک و دو تهران و همچنین استان البرز بطور میانگین iبه ۳ درصد تقلیل یافته که این نشان از استقبال مشتریان و اصناف و بازاریان از چکهای این بانک می باشد.
بنابراین گزارش تفسیری: طی این مدت شعب؛ آیت الله کاشانی، آزادی، ملاصدرا، ارتباطات سیار، کارگر، میوه و تره بار و ایران خودرو منطقه یک تهران و شعب؛ گلشهر، مشکین دشت، دانشکده، مرکزی ، فرخ آباد و طالقانی کرج در استان البرز حداکثر با یک و ۲ درصد و همچنین شعب عباس آباد، شهید فلاحی و امام خمینی منطقه دو تهران حداکثر با ۲ و ۳ درصد کمترین چکهای برگشتی را در طی این مدت داشته اند.
بنابراین گزارش تفسیری: در طول مهرماه سال جاری بیش از ۱۶هزار و ۱۲۷ فقره چک مشتریان پست بانک از طریق سامانه کلر این بانک و سایر بانک ها کارسازی شده بود که از مجموع آن فقط ۵۵۱ فقره معادل ۳ درصد برگشت شده است.
گفتنی است: روساء و کارکنان واحدهای اجرائی پست بانک ایران تلاش می نمایند با رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی و آئین نامه های داخلی و همچنین نظارت بیشتر بر امور و اعتبارسنجی مشتریان از افزایش چک های برگشتی مشتریان جلوگیری نمایند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.