کاهش ۱۰۰درصدی سرقت مسلحانه از بانکها

۲۲م آذر ،

بینا- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اگر با پرونده های فساد به صورت قاطع برخورد می شد شاهد کاهش این مقوله بودیم، گفت: پلیس اولویت خود را برخورد با مراکز اصلی ترویج فساد قرار داده است
به گزارش بینا، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیشگیری از بیماریها در نیروهای خودمان الگوی زندگی خوب را ایجاد کرده ایم و همچنین برای پیشگیری از بیماریها در حین خدمت به چند نکته مهم از جمله تناسب اندام توجه کردیم. هم اکنون حداقل قد اشخاصی که می خواهند در نیروی انتظامی فعالیت کنند از ۱۶۵ سانتیمتر به ۱۶۸ و ۱۷۰ سانتیمتر رسیده است ضمن اینکه در مورد وزن اشخاص باید حداقل سه کیلو بیشتر یا کمتر از وزن نرمال باشند.
وی با اشاره به اعمال محدودیتهایی در هنگام جذب نیروها افزود: اگر فردی حدنصاب لازم وزن را نداشته باشد ترفیع پیدا نمی کند و در صورتی که هر نیرویی در هشت سال نتواند ترفیع بگیرد از خدمت ترخیص می گردد. البته این موضوع بر اساس سن و میزان خدمت اشخاص متفاوت است. هم اکنون میانگین وزن نیروهای رزمی پلیس بیش از ۵ کیلوگرم کاهش یافته است.
احمدی مقدم در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص سرقت مسلحانه از بانک ها، گفت: این نوع سرقت افزایش نیافته است اگر چه ما پست بانک های روستایی یا شعب قرض الحسنه و موسسات مالی و اعتباری را نیز جزو بانک ها محسوب می کنیم خوشبختانه می توان گفت سرقت مسلحانه از بانک ها نزدیک به صد در صد کاهش یافته است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.