کاهش ۱۰درصدی تقاضای امداد خودرویی درسفرهای نوروزی

۱فروردین ۱۳،

به گزارش  ایکوپرس ، کاهش ۱۰درصدی تقاضای خدمت برای خودروهای ساخت گروه صنعتی ایران خودرو طی مدت یادشده ، نشان از بهبود کیفیت در تولید و قطعات بوده است  . همچنین با توجه به جاده و محورهای تحت پوشش کاهش میانگین زمان انتظار از ۳۲دقیقه در۱۲روز ابتدایی طرح امداد نوروزی سال به زمان ۲۷دقیقه از دیگر شاخص بهبود بخش و ۱۸٫۵ درصدی حوزه امداد خودرویی در این ایام است.

 براساس این گزارش ، در بخش پاسخگویی به تماس های هموطنان در سراسر کشور با توجه به بهره گیری مرکز تماس در ۱۰ نقطه کشور بصورت همزمان و هوشمند با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ درصد پاسخگویی از ۹۴ درصد در ۱۲ روز ابتدایی طرح نوروزی سال به ۶۳ .۹۸ درصد در سال رسیده و نشان از رشد ۴٫۹ درصدی در این بخش بوده است .

بر اساس این گزارش طبق آمارهای مستند موجود درخواست امداد برای خودروهای غیر ایران خودرویی نیز در این ایام نسبت به سال قبل با رشد ۱۳ درصدی مواجه شده که با مشاوره و تخصص امدادگران امدادخودرو ایران خدمت رسانی شده است. این بهبود شاخص ها در حالی صورت گرفته که مطابق آمار پلیس راهنمائی و رانندگی کشور حدود ۹ درصد سفرهای نوروزی هموطنان با خودرو نسبت به سال قبل رشد یافته است.

 گفتنی است واحد تخصیص وقت از نمایندگی های مجاز، ناوگان خدمت رسانی در محل مورد نظر مشتری، مشاوره تلفنی، بررسی شکایات و سایر اطلاعات مورد نیاز در خصوص ناوگان و شیفت نمایندگی های مجاز ایران خودرو از طریق سامانه سراسری۰۹۶۴۴۰ در ایام تعطیلات نوروز از سوی شرکت امدادخودرو ایران ارائه می گردد.

طرح امداد نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو از ۲۳ اسفند ماه ۹۱ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۲ ادامه دارد.

 

 

 

 


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.