کاهش ۱۱ درصدی قیمت مس مفتول در بورس کالا

۰۱ تیرماه ۱۳،

روز یکشنبه ۲ تیرماه، در حالی حدود چهار هزار تن انواع مس مفتول و کاتد شرکت‌های ملی مس و دنیای مس کاشان در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که قیمت مس مفتول ۱۱ درصد و مس کاتد ۲٫۴ درصدی کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۷۰۰ تن مس مفتول شرکت ملی مس با کاهش نرخ ۱۱ درصدی به قیمت ۱۹۱ هزار و ۸۴۲ ریال به فروش رسید.

همچنین ۱۵۶۰ تن مس کاتد این شرکت نیز به قیمت ۱۸۵ هزار و ۹۱۲ ریال با کاهش قیمت ۲٫۴ درصدی روبرو شد. شرکت تولیدی صنایع دنیای مس کاشان نیز در حالی ۳۰۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۹۲ هزار و ۶۲۴ ریال مورد معامله قرار داد که نرخ این کالا نیز حدود ۱۱ درصد کاهش یافت. شرکت صنایع ملی مس ایران، معامله۴۲۰ تن مس کاتد ۲ را نیز به قیمت ۱۸۵ هزار و ۹۱۲ ریال روی تابلوی معاملات ثبت کرد.

در این تالار علاوه بر محصولات مس، ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد ریال و سه تن کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال از تولیدات شرکت ملی مس توسط مشتریان خریداری شد.

گروه محصولات فولادی ۱۰ هزار تن تختال C فولاد هرمزگان جنوب به همراه ۳۳۰۰ تن تیرآهن ۲۰ شرکت نورد آریان فولاد عرضه شد که معامله‌ای بر روی آن صورت نگرفت. عرضه ۱۵ تن پنبه محلوج فارس نیز در تالار محصولات کشاورزی تقاضایی را در بازار به سوی خود جلب نکرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.