کاهش ۸۰ درصدی مراجعان به سازمان نظام وظیفه/ تعویض کارت‌های پایان خدمت از اوایل آبان شروع می‌شود – اخبار اجتماعی

رئیس نظام وظیفه کشور از کاهش ۸۰ درصدی مراجعین به صورت حضوری به سازمان نظام وظیفه برای انجام امور خدمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سردار حمیدرضا صدرالسادات فرمانده سازمان نظام وظیفه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود:‌ این کاهش چشمگیر به علت راه اندازی تکنولوژی و فن آوری جدید همانند سایت سرباز، تلفن گویای ۱۹۷ پدیدار گشته است که امیدواریم با آگاه سازی و اطلاع رسانی بهتر بازهم شاهد کاهش مراجعین به سازمان نظام وظیفه عمومی باشیم.
وی در ادامه افزود: لازم به ذکر است که بخشی از این مراجعات که بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر می‌باشد برای انجام امور پزشکی و دیگر امور حضوری اختصاص دارد که با هدفمندی مناسب و راهکارهای مثبت این رقم به حداقل خود برسد.
صدرالسادات با اشاره به تعویض کارت‌های پایان خدمت گفت: تعویض کارت پایان خدمت با کارت‌های جدید هوشمند از اوایل آبان شروع می‌گردد که خواهشمندیم مردم نسبت به زمان بندی مقرر خود که متقابلا اعلام می‌ شود حاضر و برای تعویض کارت خود اقدام نمایند.
وی در ادامه تصریح کرد: این کارت‌های جدید دارای ویژگی‌های متفاوتی می‌باشند که ازجمله آن می‌توان به غیر قابل جعل بودن، مرغوب بودن و استاندارد در اندازه آن‌ها اشاره کرد که می‌توان توسط تراشه الکترونیکی که بر روی آن کارت‌ها می‌باشد خدمات مربوط به سرباز که شامل تغییر مشخصات و دیگر خدمات مربوط به آن‌ها را می‌شود را آسان و به انجام آن سرعت بخشید.
صدر السادات در پایان اعلام کرد: خوشبختانه اعمال قوانین و ضوابط جدید در نظام وظیفه که در دفترچه‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی نیز وجود دارد شرایط خدمت مناسبی را برای جوانان به ویژه دانشجویان و یا کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند به وجود آورده است که می‌توان از آن به افزایش مهلت فارغ التحصیلان برای معرفی خود به نظام وظیفه از ۶ ماه به یک سال خبر داد./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.