کاوه سماک باشی در مقابل دوربین حلوای نقد

۳۰اردیبهشت،

تصویر برداری اپیزود ” حلوای نقد ” از مجموعه شاید برای شما اتفاق بیفتد ویژه ماه رمضان ۹۲ برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ این اپیزود به کارگردانی نوید میهن دوست و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان تهیه و تولید می گردد.  
بنا بر این گزارش ،خلاصه داستان این اپیزود دربارهٔ جوانی به نام امید است که در یک مبل‌فروشی، نزد حاج فرمان؛ مردی متدین کار می‌کند، او برای این که استاندارد زندگی‌اش پایین‌تر از دیگران نباشد، از روی  چشم و همچشمی، قصد دارد به هر طریقی شده چهل میلیون پول به دست بیاورد و آن را به باجناق‌اش بدهد تا ماهانه سود آن را بگیرد و برای این که این پول نزول هم حساب نشود، برای خودش توجیه‌هایی می‌کند. اما به هر دری می‌زند، نمی‌تواند پول را تهیه کند تا این که در یکی از جا به جایی‌‌ها، چهل و پنج میلیون پولِ حاج فرمان را به حساب بانکی نمی‌ریزد و به شاهین؛ باجناق‌اش می‌دهد تا ماهی سه میلیون تومان سود آن را بگیرد.  
حاج فرمان هم گویا متوجه واریز نکردنِ پول نمی‌شود. ماه‌ها می‌گذرد و امید با سودی که از اصل پول گرفته، کلی وسایل و خرت و پرت و هدیه برای همسرش می‌خرد.
امید به شاهین تلفن می‌کند و می‌گوید او دیگر اصل پول را می‌خواهد، اما شاهین که مدرکی به امید نداده، زیر همه چیز می‌زند. این در حالی‌ست که امید می‌خواهد با چهل و پنج میلیونی که به شاهین داده، کسریِ خرید خانه را جبران کند. امید چند شَــّر خـر اجیر می‌کند و در ادامه …
کاوه سماک‌باشی در نقش امید، فرهاد قائم مهدوی در نقش فرمان، رها خدایاری در نقش زن امید، مجید علمدار در نقش شاهین بازیگران این اپیزود می باشند.  
سایر عوامل تولید این اپیزود عبارت از کارگردان :نوید میهن‌دوست ، نویسنده :امیر آرام چراغی، مدیریت تصویر احمد  گودرزی، مدیریت تولید: مجتبی حاج‌علی، طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، طراح گریم: خاطره خاشعی. صدابردار: مهرداد دادگری، عکاس: پریسا ایمان‌پور. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.