کاپیتان نکونام به استقلال پیوست/ فتح الله زاده: باز بگویید حاجی خواب دیده/ امشب شام قزل آلا داریم/ امیدوارم جواد حکم جلبم را نگیرد

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ اعلام کرد جواد نکونام ، کاپیتان تیم ملی استقلالی شده است. او در این باره گفت:« با زهم بروید بگویید حاجی دارد خواب می بیند. دیدید که من خوابم را تعبیر کردم و آقا جواد سرانجام به استقلال پیوست. » او ادامه داد:« جواد با حضور در دفترم رسما قرارداد داخلی اش را با امضاء کرد و از امروز دیگر بازیکن استقلال است. برای آمدنش چک شخصی خودم را دادم و تا دو ساعت آینده با احتساب پولی که باید به یورو برای رضایتنامه اش بپردازیم ، رقم دقیق قرارداد او را اعلام می کنم. خیلی هم شفاف می گویم تا هیچ حرف و حدیثی این وسط وجود نداشته باشد. ما بخش بزرگی از این پول را به اوساسونا پرداختیم و باقی اش را به خود آقا جواد دادیم. من برای اینکه او خیالش راحت باشد چک مدت دار ۱۴ روزه شخصی ام را برایش نوشتم و امضاء کردم. البته امیدوارم برگشت نخورد تا مجبور شود حکم جلبم را بگیرد و شما تیتر کنید ، نکونام فتح الله زاده را به زندان انداخت( می خندد)»

او که اوایل فصل نقل و انتقالات و در اردوی ترکیه تیم ملی به جواد نکونام گفته بود:« می خواهم قزل آلای فصل نقل و انتقالاتم باشی ، امسال شکارت می کنم.» حالا با خنده می گوید:« بروید تیتر کنید حاجی شاه ماهی فصل نقل و انتقالات را شکار کرد. ما که امشب شام قزل آلا داریم!»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.