کاپ قهرمانی را پس از ۳ سال به خانه می آوریم

فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در آستانه برگزاری سوپرلیگ کاراته بانوان در گفتگو با

گفت: امسال تیم دانشگاه آزاد در لیگهای آینده سازان، جوانه و سوپرلیگ تیم داده است و برای هر لیگ هم مربی مخصوص به آن لیگ را داشته است.

در سوپرلیگ برای کومیته لیلا بهرامی از ملی پوشان تیم ملی را به عنوان مربی انتخاب کرده ایم، برای آینده سازان خانم بغلانی را برای کومیته گذاشته ایم؟، برای کومیته لیگ جوانه خانم هاشمی و برای کاتا خام قاسمی را انتخاب کرده ایم، برای لیگ های جوانه و آینده سازان بازیکنان جوان را آورده ایم تا پشتوانه سازی کنیم، برای آینده سوپرلیگ دانشگاه آزاد و همچنین نیروهای جدید که تقویت شوند برای آینده تیم ملی.

وی افزود: برای سوپرلیگ نیروهایی که از قبل در تیم دانشگاه آزاد بودند را تغییر ندادیم به طور کلی سعی کرده ایم که ترکیب تیم را نسبت به گذشته تغییر ندهیم.

تیم دانشگاه از سال های قبل ملی پوشانی را در ترکیب خود داشت، امسال از تیم امید دانشگاه آزاد باز هم ملی پوشانی به ترکیب تیم سوپرلیگ اضافه شدند مثل شیما آل سعدی، دلارام دوستی، پریسا حیدری، طراوت خاکسار، اما بازیکنانی هم مثل حمیده عباسعلی، نازنین دوستی، سمانه خوش قدم، سحر کرجی، یگانه چالاکی، پگاه زنگنه، نادره آقایی از سال گذشته در تیم ما بودند و امسال نیز تیم ما را همراهی می کنند.

در کاتا هم مهسا افسانه کاتاروی خوب تیم ملی در ترکیب تیم دانشگاه آزاد است اما نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور دو کاتاروی خوب تیم ملی به تیم های دیگر رفتند تا کاتای انفرادی آنها هم بیش از پیش تقویت شود.

هر سه نفر کاتاروهای تیم ملی شاگردان من هستند و من ترجیح می دادم برای تقویت کاتای انفرادی تیم ملی دو نفر آنها در تیم های سوپرلیگ پخش شوند.

در سوپرلیگ امسال از کاتای تیمی تیم امید دانشگاه آزاد استفاده کردیم، پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی که سه سال است پیاپی در رده سنی خودشان قهرمان آسیا هستند.

زهره، شقایق و نیلوفر خیری سه خواهری هستند که تیم دیگر کاتای تیمی سوپر لیگ دانشگاه آزاد را تشکیل می دهند.

ارباب با توجه به تیم های شرکت کننده در سوپر لیگ امسال گفت: در سوپر لیگ امسال تیم های خوبی شرکت کرده اند و سطح تیم ها نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است.

تعدد شرکت کننده در سوپر لیگ جذابیت کار را بالا می برد.

چون انگیزه ما ایستادن بر سکوی نخست رقابت های سوپر لیگ است، برای تحقق این امر اردوهایی را برای تیم دانشگاه آزاد ترتیب داده ایم و اولین اردوی ما ۱۰ تا ۱۴ مهر است و اردوهای بعدی بنا بر تدابیر مسئول مسابقات بصورت هفته ای سه روز یا یک هفته در میان تشکیل می شود.

امسال امکانات تیم دانشگاه آزاد بسیار بهتر از سال های گذشته است و قرار داد ها نیز برای بازیکنان به گونه ای بوده و همگی احساس رضایت خاطر از آن را دارند اینها همه برای آن است که انگیزه ها را دربچه ها بالا ببریم تا آنها نیز با آرامش هر چه بیشتر به تمرینات بپردازند ما تام سعی خود را بکار می ببندیم تا مقام اول سوپر لیگ ر ا پس از سه سال بدست آوریم اولین خواسته ما برای تیم داشتن آرامش است و پس از آن تکنیک و تاکتیک فکر می کنیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ادامه صحبت های خود به استقبال خوب تیم ها و کاراته کاها در مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیشتر بازیکنان بانوان کاراته کا به تکاپو افتاده اند و درصدد درخشیدن در لیگ ما هستند.

اهدای جوایز نقدی از سوی فدراسیون به کاراته کاهای در مسابقات ازبکستان رفته بودند و مقام کسب کرده بودند و همچنین کاراته کاهای تیم ملی، باعث شده که بچه ها فعالیت خود را برای درخشیدن در مسابقات لیگ دو چندان کنند و این نویدی تازه برای کاراته بانوان است.

در مسابقات لیگ آینده سازان و جوانه برگزار شد همه تیم ها با دست پر به میدان آمده بودند و با انگیزه زیاد وسطح کار بالا به مصاف یکدیگر رفتند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.