کاکا: تلاش هایم در حال نتیجه دادن است

  این طور به نظر می رسد که کاکا روز به روز در حال رشد و تحول است. او بعد از هت تریک در دیدار دوستانه مقابل مییوناریوس در جام برنابئو، در بازی تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا ، در نیمه دوم بازی و به جای مسوت اوزیل در ترکیب تیم قرار گرفت و ۴شنبه شب و در دور دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آمستردام در ترکیب اصلی رئال قرار داشت.

او در بازی با آژاکس یکی از ستاره های تیمش بود و بیشتر خطرات رئال برروی دروازه حریف توسط او استارت می خورد. کاکا دائما رونالدو و بنزما را تغذیه می کرد و در بازیابی توپ هم فوق العاده بود.

این اتفاق در حالی افتاد که قبل از آغاز بازی همه در انتظار حضور مودریچ و اوزیل در ترکیب اصلی تیم بودند ولی کاکا به بهترین نحو ممکن از دقایقی که در اختیارش قرار گرفته بودند استفاده کرده بود و حالا بازیکن ثابت رئال در بازی با آژاکس بود.

درپایان بازی چهارشنبه شب کاکا به خبرنگاران گفت:« از اینکه در ترکیب اصلی تیم بودم، اندکی متعجب شدم. ولی این یک موفقیت شخصی برای من بود.تلاش هایم در حال نتیجه دادن است.من تلاش می کنم تا همیشه در اختیار مربی تیم باشم.» و درمورد بازی ال کلاسیکو هم گفت:« بازی ال کلاسیکو بازی خیلی مهمی است. چون بارسلونا یکی از حریفان مستقیم ما برای کسب عنوان قهرمانی است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.