کاکا: رابطه من با مورینیو کاملا حرفه‌ای است

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کاکا در گفتگو با ال دیاریو در مورد امیدش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل گفت:« هنوز وقت زیادی باقی است. من گام iبه گام پیش می روم و جایم را در ترکیب تیم ملی بازمی یابم. می خواهم عملکرد خوبم در دو سه بازی اخیر را همچنان ادامه دهم.»

کاکا تمایل زیادی دارد تا همچنان برای تیم رئال مادرید کاربردی و مفید باشد:« من تا دو سال و نیم دیگر با رئال قرار داد دارم و iبه همین خاطر امیدوارم بتوانم iبه حضورم در رئال ادامه دهم و از فوتبالم لذت ببرم.»

ریکاردو کاکا درمورد رابطه اش باژوزه مورینیو گفت:« من iبه تصمیمات او احترام می گذارم و او هرزمانی که بتواند iبه من فرصت بازی کردن می دهد. رابطه حرفه ای همین طور است. من رابطه خوبی با همه هم تیمی هایم دارم. رقابت من با اوزیل کاملا طبیعی است. اوزیل بازیکنی است که واقعا او را تحسین می کنم.»

او در بخش پایانی صحبت هایش درمورد نیمار که این روزها یک ستاره بین المللی شده است گفت:« نیمار بازیکن فوق العاده ای است. او عملکرد خیلی خوبی دارد . درتیم ملی برزیل و درباشگاه سانتوس بازیهای خیلی خوبی انجام می دهد و باید iبه لذت بردنش در دنیای فوتبال ادامه دهد. چون تماشای بازی های او واقعا لذت بخش است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.