کبودی‌های بدن ستار بهشتی کشنده نبود/ آزمایش سم‌شناسی مصرف دارو را تایید نکرد

۲۹ آبان ،

uu.jpg

مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه کبودی‌های بدن ستار بهشتی کشنده نبوده است، گفت: آزمایشات سم‌شناسی مصرف دارو در بدن این فرد را تایید نکرد.

دکتر محمدرضا قدیرزاده در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی (وبلاگ‌نویس) با بیان اینکه بعضی اظهارنظرهای مطرح‌شده در بعضی پایگاه اینترنتی‌ها به نقل از رییس سازمان پزشکی قانونی صحیح نیست، گفت: تاکنون سبب قطعی فوت وی از طریق سازمان پزشکی قانونی به مراجع ذی‌ربط نیز اعلام نشده است.

وی افزود: در مورد فوت «ستاربهشتی» تاکنون در معاینات کالبدشکافی و بررسی‌های آزمایشات سم‌شناسی و آسیب‌شناسی، موضوع غیرطبیعی یافت نشده است.

قدیرزاده با بیان اینکه احتمالات مختلفی در مورد مرگ وی مطرح است گفت: برای رسیدن به نتیجه قطعی به بررسی‌های بیشتر نیاز است تا به جمع‌بندی نهایی برسیم که در صورت رسیدن به نتیجه قطعی، مراتب از طریق سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام می‌شود.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی درباره روند طولانی مدت رسیدگی به این پرونده، گفت: آزمایشات گوناگونی روی این فرد انجام گرفته و نمی‌توان پس از تشریح بافت‌ها را از طریق میکروسکوپ کنترل کرد و باید اعمال پزشکی خاصی برای بررسی نمونه‌ها صورت گیرد اما در مورد پرونده مرگ «ستاربهشتی» با رایزنی‌های انجام شده رسیدگی به این مسئله در اسرع وقت انجام گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا داروی خاصی در نسوج این فرد شناسایی شده است؟ گفت: بررسی نمونه‌های آسیب‌شناسی پروسه وقتبری است که نمی‌تواند از یک مدت وقت استاندارد کمتر باشد، هر چند در مورد این پروسه حداکثر تلاش انجام می‌شود تا هر چه زودتر نتیجه آزمایش‌ها آماده شود.

قدیرزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کبودی‌های بدن این وبلاگ‌نویس می‌تواند کشنده باشد گفت: نوعا این کبودی‌ها کشنده نبوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.