کتابی دربارهٔ ایران که در کوبا نایاب شد

۱۸ام بهمن ،

ایرنا گزارش داد: علی چگنی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هاوانا با اعلام این خبر گفت: کتاب «انقلاب اسلامی ایران» در اولین روزهای انتشار یافتن در سراسر کوبا توزیع شد و در اختیار کتابفروشی ها، مراکز مطالعاتی و پژوهشی، کتابخانه های عمومی و دانشگاههای شهرها و استانهای مختلف این کشور قرار گرفت ولی در فاصله کوتاهی پس از انتشار یافتن، در بازار نایاب شده است.
وی افزود: کتاب مذکور که نوشته دکتر جلال الدین مدنی است، به سبب توجه به ابعاد گسترده عدالت خواهانه و مواضع ضداستعماری انقلاب اسلامی ایران، مورد توجه اقشار مختلف مردم گرفته است.
چگنی گفت که به سبب استقبال گسترده مردم، کتاب «انقلاب اسلامی ایران» در آینده نزدیک تجدید چاپ خواهد شد تا در اختیار علاقمندان و متقاضیان قرار گیرد. به نقل از سفیر ایران، قرار است در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب هاوانا در مراسم باشکوهی با حضور نویسندگان، روزنامه نگاران، هنرمندان، دانشگاهیان، اعضای نهادهای انقلابی و مسئولین وزارت فرهنگ کوبا، از کتاب «انقلاب اسلامی ایران» به زبان اسپانیولی رونمایی و بطور رسمی در نمایشگاه معرفی شود.
نمایشگاه بین المللی کتاب هاوانا از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند با حضور بیش از ۵۰ کشور جهان در پایتخت کوبا برگزار خواهد شد.
این کتاب با ۴۳۱ صفحه در ۱۸ فصل با تصویری از امام خمینی (ره) روی جلد تزیین یافته و از نسخه انگلیسی به اسپانیولی ترجمه شده است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.