کتابی ویژه به دست بچه‌های ۹ ساله رسید

به گزارش خبرنگار مهر، «قصه‌هایی برای ۹ ساله‌ها» مجموعه ۹ قصه برای بچه‌های ۹ ساله است که توسط جمعی از نویسندگان خارجی نوشته شده و با ترجمه لاله جعفری و در ادامه کتاب‌هایی برای گروه‌های مختلف سنی منتشر می‌شود.

هارولد و جوراب‌های گمشده، داستان دو جادوگر، طلسم قصر کرامبلی، راز بستنی‌های استن، راز فوق سری، من را از اینجا بیرون بیاور، خطرناک‌ترین اژدها داستان‌های این کتاب هستند که توسط مویرا باترفیلد، جین و تونی پین نوشته شده و کیت شپرد آن را تصویرگری کرده است.

در بخشی از داستان «هارولد و جوراب‌های گمشده» می خوانیم: همه به شدت عصبانی بودند. لحظه‌ای حس کردم مادر مایکل چپ چپ نگاهم می‌کند. یعنی واقعا فکر می‌کرد من جوراب‌های خانواده را دزدیده‌ام؟ یعنی ممکن بود از من انتقام بگیرد و سهمیه هویجم را قطع کند؟ اگر موضوع خیلی جدی می شد آن وقت چه اتفاقی می‌افتاد؟ حتی ممکن بود بدون قفسی که اسمم رویش باشد توی خیابان سرگردان شوم…

داستان‌های این کتاب ماجراهای بامزه و جذابی را برای بچه‌ها روایت می‌کند و زبان ساده آنها این امکان را در اختیار بچه‌ها قرار می‌دهد که بتوانند خودشان این کتاب را مطالعه کنند.

تصویرهای کتاب نیز ساده و سیاه و سفید هستند ولی با فضای داستان ها کاملا همخوانی دارد و باعث ارتباط بهتر خوانندگان با اثر می‌شود.

این کتاب ۱۴۴ صفحه‌ای در شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۵۲۰۰ تومان توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کوثر خالدی:

    حجاب خیلی مهم است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.