«کتاب امام خمینی(س) زندگی، شخصیت، اندیشه و عمل» منتشر شد

کتاب امام خمینی(س) زندگی، شخصیت، اندیشه و عمل، توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)) منتشر شد. این کتاب ۸۰۶ صفحه با جلد گالینگور روانه بازار نشر شد.

«کتاب امام خمینی(س) زندگی، شخصیت، اندیشه و عمل» منتشر شد

به گزارش ممتاز نیوز، آنچه در کتاب امام خمینی(س)؛ زندگی، شخصیت، اندیشه و عمل که پیش روی خوانندگان است، آمده، گزیده ای در اندازه شش درصد از محتوای مقاله های نهایی دانشنامه امام خمینی(س) است که با عطف توجه به مسائل مهمتر و گزینش آنچه به صورت مستقیم پیوند با امام خمینی(س) دارد و همزمان با پایان کار دانشنامه امام خمینی(س) از سوی دست اندرکاران دانشنامه که اشراف بر محتوای آن داشته اند، انتخاب و تدوین شده است. این ملاک و محدودیت، محتوای کتاب را به ویژه در بخش اندیشه ها نوعا به تبیین اجمالی آنچه در ارتباط مستقیم با امام خمینی(س) است، محدود ساخته است در حالی که در خود مقاله های دانشنامه به ابعاد مختلف هر موضوع، هرچند به اجمال و اختصارپرداخته شده است. گزیده ای از این کتاب در اندازه چهاردرصد دانشنامه، با عنوان همین کتاب در آغاز مدخلهای خود دانشنامه نیز آمده است تا نمایی کلی از شخصیت امام خمینی(س) بر اساس محتوای تفصیلی مقاله ها به دست داده شود.

بازآفرینی و تدوین این کتاب با هدف انتشار کتابی عمومی درباره امام خمینی(س) است که از یک سو به استناد منابع و مآخذ تفصیلی مطالب دانشنامه، کتابی کاملا مستند و درسطح یک مرجع و منبع معتبر باشد و از سوی دیگر، از جامعیت نسبی برخوردار باشد و همه محورهای زندگی، شخصیت، اندیشه و عمل امام خمینی(س) را دربرگیرد با این توجه که برخی مباحث، ازجمله در قلمرو مسائل عرفانی و فلسفی و اصولی، طبعا خوانندگان خاص خود را دارد.

ویژگی این کتاب از نظر شیوه بیان و گزارش مطالب و مباحث که در سی فصل و باعناوین بسیار تنظیم شده، این است که به جای ذکر منابع متعدد مطالب، همه آنها به مقاله های مربوط در اصل دانشنامه امام خمینی(س) ارجاع و مستند شده است تا افزون برمعرفی همه مدخلهای اصلی دانشنامه و مستندسازی مطالب این کتاب، پیگیری تفصیلی و مستند هر مطلب، به ویژه برای پژوهشگران آسان باشد. از این رو همه عنوانهایی که داخل کمانه با فلش  به آنها ارجاع شده است، عنوانهای مدخلهای اصلی دانشنامه است و به این معناست که در آن مقاله ها می توان تفصیل مطلب را دید وپیگرفت. در مواردی نیز به بیش از یک عنوان ارجاع شده است با این حال، برای  آسانی کار پیگیری و آگاهی از مدخلهای دانشنامه، در پایان کتاب دوگونه فهرست الفبایی و موضوعی تمام مدخلهای اصلی و ارجاعی آمده است.

آدرس فروشگاههای مؤسسه چاپ و نشر عروج:

فروشگاه مرکزی: میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین ۱۲ فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۴۸۷۳

فروشگاه شماره ۱: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک ۸۸۶  تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۶۸۳۳

و همچنین اطلاعات کامل آثار چاپ شده مرتبط با حضرت  امام خمینی (س) را می توانید در آدرس سایت : http://shop.imam-khomeini.ir/   مشاهده فرمایید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.