کتاب جدید خالق “هری پاتر” تا سه روز دیگر روانه بازار می شود+خلاصه داستان و طرح جلد کتاب

شنبه, ۰۱ مهر ساعت ۱۸:۲۵ حسام حاجی پور

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱۶

+ ۴

کافه سینما- جی کی رولینگ نویسنده مجموعه محبوب و پرطرفدار «هری پاتر» تا سه روز دیگر کتاب جدید خود را با نام «خلا موقت» روانه بازار می کند. زمان دقیق انتشار این کتاب روز پنجشنبه ۶ مهرماه ، ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران است. بر خلاف انتظار هواداران رولینگ برای رونمایی از کتاب جدید این نویسنده هیچ مراسم یا جشنی برگزار نخواهد شد.

اما در خبری دیگر اعلام شده که جی.کی.رولینگ، روز ۶ مهر در مجموعه فرهنگی هنری Southbank Centre لندن و در سالن ملکه الیزابت به ساعت حضور پیدا می‏کند و قرار است آنجا بخش‏هایی از کتاب توسط خود رولینگ خوانده شود و گفتگویی هم با مارک لاوسان داشته باشد و به سوالات طرفداران هم پاسخ دهد و همچنین در آخر کتاب‏های حضار را امضا کند.

JK-Rowling-001

در خلاصه داستانی که از کتاب «خلا موقت» منتشر شده می خوانیم که داستان در ابتدا از مرگ «بری» در شهر کوچک پگفورد آغاز می شود که عضو شورای محل بوده است. اهالی این محل آدم هایی از طبقه متوسط و خشک مذهبی هستند. حالا که «بری» را از دست داده اند به دنبال جایگزین مناسبی برای او جهت رسیدگی به کارهای شورا و شهر می باشند.

ولی مقامات و افراد با نفوذ شهر، قصد دارند از قدرت خود سواستفاده کنند و افرادی که خود مایل هستند را جایگزین «بری» کنند. مثلا یکی از مقامات بلندپایه ی شهر، به نظرش پسر وکیلش باید نماینده شورا شود. اما بقیه با او مخالف هستند و او را شایسته این مقام نمی دانند. بقیه هم با ریاکاری قصد دارند که این جالی خالی را تصاحب کنند.

از سوی دیگر زنی معتاد که با تنها دخترش کریستال زندگی می کرد، دادگاه حق حضانت بچه سه ساله او را به دلیل بی کفایتی اش از او سلب کرده.کریستال هم بعد از مرگ «بری» خود را در خطر می بیند. زیرا «بری» تنها کسی بود که او می شناخت. و حالا رازهای زندگی «بری» فاش می شود و شهر را در وحشت فرو می برد.

کتاب صوتی «خلا موقت» توسط تام هولاندر صداگذاری شده است و قیمت نسخه جلدسخت آن ۳۵ دلار، جلد سخت بزرگ ۳۹ دلار، کتاب الکترونیکی ۱۹.۹۹ دلار و کتاب صوتی دانلودی ۲۹.۹۸ و CD آن ۴۴.۹۸ دلار است. تعداد صفحات این کتاب هم رسما ۵۱۲ صفحه اعلام شد.

منبع: سایت دمنتور

alt

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.