کتاب جشنواره عکس دانشگاه تهران رونمایی می گردد

۳۰اردیبهشت،

کتاب آثار برگزیده‌ اولین جشنواره دانشجویی عکس دانشگاه تهران سه شنبه ۳۱ اردیبهشت در محل نگارخانه تهران رونمایی خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین کتاب آثار برگزیده‌ اولین جشنواره دانشجویی عکس دانشگاه تهران سه شنبه ۳۱ اردیبهشت در محل نگارخانه تهران رونمایی خواهد شد.

این جشنواره پاییز ۹۰ با شرکت دانشجویان سراسر کشور برگزار شده بود و چاپ این کتاب نزدیک به ۱۸ ماه پس از برگزاری اولین جشنواره‌ دانشجویی عکس دانشگاه تهران به همت انجمن علمی دانشجویی عکاسی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران محقق شده است.
در بخشی از متن دعوتنامه‌ی این مراسم آمده است: “ما بنای خاموش ماندن در خلا فراموشی تاریخ را نداشتیم. پس بار دیگر به پاس همراهی همیشگی‌تان، شما را می‌خوانیم. برای در دست گرفتن و ورق زدن صفحه‌های ماندگار کتابی که یادآور برپایی یک رسم دیرین بود.”

هیات داوران اولین جشنواره‌ دانشجویی عکس دانشگاه تهران متشکل از مهرداد نجم‌آبادی، حمید سوری، مهران مهاجر، امیر‌علی قاسمی و رویا نوری‌نژاد نهایتا ۲۴ مجموعه را در قالب دو بخش “اینجا زیستگاه من است، جغرافیای ذهن من” و “عکاسی صحنه‌پردازی شده” شایسته‌ حضو در نمایشگاه پایانی دانستند که از ۲۸ آبان‌ تا ۲ آذرماه ۹۰ در نگارخانه‌ تهران برپا شد.

مراسم رونمایی ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۲ درنگارخانه‌ تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، بالاتر از بزرگمهر، ضلع‌ شرقی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.