کتاب زندگی نامه استاد محمد پروین گنابادی در دسترس علاقه مندان

خبرگزاری آریا-پرویز فارسیجانی گفت:انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به مناسبت سالروز درگذشت استاد محمد پروین گنابادی محقق و مترجم شهیر کتاب زندگی نامه و خدمات علمی و فرهنگی او را چاپ و منتشر کرد.
دکتر پرویز فارسیجانی معاون ارتباطات  و امور بین الملل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در گفتگو با خبرنگار آریا اظهار داشت: این کتاب که نخستین بار دی ماه سال ۱۳۸۶ به چاپ رسید دربر گیرنده زندگی نامه خودنوشت استاد و متن کامل گفتگوی عبدالحسین زرین کوب، محمدرضا حکیمی، احمد سمیعی گیلانی و عبدالمحمد آیتی با استاد است.
وی در ادامه افزود:در بخش دیگر این اثر سه یادداشت با عناوین «کلمات قصار در اشعار آبدار» از سید محمد دبیر سیاقی، «من و پروین» نوشته محمود فرخ و «یک سواره میدان» به قلم حسن احمدی گیوی به چشم می خورد.
فارسیجانی گفت: از نکات قابل توجه دیگر در این کتاب مطالبی به قلم خود استاد محمد پروین گنابادی با مضامین «جنبش علمی ایران پس از اسلام»، «نثر معاصر در راه تهذیب»، دستور جامع زبان فارسی» و «کتاب برای کودکان» جمع آوری شده است.
معاون انجمن آثار و مفاخر فرهنگی افزود:همچنین مجموعه ای از اشعار استاد در بخشی از این کتاب به چاپ رسیده است که علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و نحوه خرید کتاب «زندگی نامه و خدمات علمی و فرهنگی استاد محمد پروین گنابادی» می توانند به وبگاه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به آدرس www.anjom.ir مراجعه نمایند..


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.