کتاب های درسی دانش آموزان تهرانی از روز شنبه توزیع می شود

ˈاحمد حسینیˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانش آموزان دوره های راهنمایی و متوسطه در سایر استان ها نیز از ۱۲ شهریور ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب ها در پنج هزار و ۴۰۰ کتابفروشی سراسر کشور در اختیار متقاضیان و دانش آموزان قرار می گیرد، افزود: در سال تحصیلی ۹۱-۹۲، ۹۹۱ عنوان کتاب درسی با ۱۳۱ میلیون جلد کتاب برای دانش آموزان چاپ و تولید شده است که در سال تحصیلی جدید این کتاب ها در اختیار بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز قرار می گیرد.

حسینی تاکید کرد همه عناوین کتاب های درسی در اختیار کتابفروشی ها قرار گرفته بنابراین مراکز فروش باید همه عناوین کتاب های درسی هر پایه تحصیلی را به دانش آموزان ارایه کنند.

مدیرکل چاپ و توزیع کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: توزیع کتاب های درسی دوره ابتدایی و شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و پیش دانشگاهی از ۱۲ شهریورماه از طریق واحدهای آموزشی آغاز شده است.

حسینی افزود: تک فروشی کتاب های درسی از ۱۵ مهرماه امسال در پنج هزار و ۴۰۰ کتابفروشی سراسر کشور آغاز می شود.

وی با بیان اینکه کتاب های درسی پایه های دوم و ششم ابتدایی به صورت pdf در سایت سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش موجود است، گفت: کتاب های درسی ابتدایی از طریق مدارس توزیع می شود.

حسینی، قرآن، هدیه آسمانی، ریاضی، علوم، فارسی و کتاب کار فارسی را از عناوین درس های پایه دوم ابتدایی و قرآن، هدیه آسمانی، مطالعات اجتماعی، علوم، ریاضی، فارسی ، فارسی نوشتاری، تفکر و پژوهش و کار و فناوری را از عناوین درس های پایه ششم ابتدایی عنوان کرد.

وی گفت: مردم هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت خود را می توانند با شماره های ۸۸۸۲۷۷۷۸ و ۴۴۹۸۷۹۷۳ اطلاع دهند.

اجتمام**۹۱۰۵**۱۵۶۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.