کتاب نهمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر انتشار یافت

 

کتاب جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شامل آثار بخش رقابتی و غیر رقابتی انتشار یافت.

به گزارش ممتاز، کتاب جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شورای سیاستگذاری، دبیران و داوران جشنواره و اسامی هنرمندان بخش و تصاویر بخش رقابتی در رشته های نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، نگارگری، مجسمه سازی، خوشنویسی، پوستر، تصویرسازی، سفال و سرامیک و کاریکاتور و اسامی هنرمندان و تصاویر آثار برگزیده هر رشته را در بر می گیرد.

اسامی آثار بخش مسابقه و برگزیدگان فیلم های مستند جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و خلاصه مقالات برگزیده جشنواره از بخش های دیگر کتاب جشنواره است.

اسامی هنرمندان و تصاویر آثار بخش غیر رقابتی جشنواره با موضوع پیامبر اکرم(ص) در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، مجسمه سازی، عکاسی، پوستر، تصویرسازی و کاریکاتور نیز در کتاب پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر آمده است.

پیام های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست مرکز هنرهای تجسمی و دبیرکل پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر نیز در کتاب جشنواره انتشار یافته است.

کتاب جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به دو زبان فارسی و انگلیسی و در ۴۰۴ صفحه انتشار یافته است و در اختتامیه جشنواره رونمایی می گردد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.