کتایون ریاحی؛ سفیرمهرآفرین در زاهدان(+عکس)

سومین سفر فصلی سفیر مهرآفرین، روز شنبه چهاردهم مرداد ماه با سفر به استان سیستان و بلوچستان و مرکز این استان، شهر زاهدان برگزار شد . ‌ 

 

به گزارش فرارو به نقل از وب سایت رسمی موسسه مهرآفرین، در این سفر کتایون ریاحی به اتفاق فاطمه دانشور مدیرعامل و تعدادی از مدیران موسسه مهرآفرین و فرزندانشان، از خانواده ‌های تحت پوشش و همچنین از بخش‌های محروم شهر زاهدان دیدار کردند و ضمن اهدای کمک‌های موسسه مهرآفرین به تعدادی از خانواده‌های بی‌بضاعت شهر زاهدان و حواشی آن، به درد دل‌ها و مشکلات آنان گوش دادند؛ و قرار شد اقداماتی در رفع چهره فقر از این شهر صورت پذیرد. ‌ 

 

سفیر مهرآفرین و همراهان ابتدا در مدرسه شبانه روزی ویژه دختران یتیم وابسته به بنیاد حمایت و هدایت اسلامی شرکت کردند.

 

پس از این جلسه، سفیر مهرآفرین و همراهان به بخش محروم شهر رفتند و از چند خانه و مددجویان تحت پوشش موسسه، دیدار و عیادت کردند؛ به رغم گستردگی جغرافیایی و پیشرفت بسیار زیاد شهر زاهدان و تمیزی و زیبایی‌های این شهر بزرگ، دیدن فقر زیاد در بخش‌های محروم، و محرومیت‌های اولیه از منظر بهداشت و یا حتی وجود محیط‌های آلوده آنهم در منطقه پرتراکم شهر در مرکز استان، برای سفیر و همراهان بسیار جانکاه بود و حاضران را بشدت تحت تاثیر قرار داد. 

 

بعد از بازدید از این مناطق، طبق دعوتی که اعضای هیات و اتاق بازرگانی شهر زاهدان انجام داده بودند، مدیرعامل و سفیر مهرآفرین در جمع بازرگانان استان سیستان و بلوچستان حاضر شدند تا پیام این سفر را به نحو بهتری انتقال دهند.

 

در این مراسم، عبدالحکیم ریگی ریاست اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان ضمن استقبال از سفر و حضور سفیر و مسوولان مهرآفرین به شهر زاهدان، قول مساعد همکاری در حرکتهای جدی‌تر برای دفع چهره فقر از بخش‌هایی از این استان و مرکز آن را داد و از همه حاضران خواست تا در این ماموریت بزرگ، همه کسانی که می‌توانند کاری بکنند، دست به دست هم بدهند و به میمنت این حضور‌ها، کام همه مردم شهر شاد شود. 

 

در پایان این دیدار، امام جمعه محترم شهر زاهدان و فرماندار این شهر، در محل اقامت سفیر و همراهان موسسه مهرآفرین حاضر شدند و ضمن قدردانی از مدیر عامل و سفیر مهرآفرین برای سفر و حضور در شهر زاهدان، از ایشان قدردانی کرده و ماموریت مهرآفرین در ریشه کنی فقر از کشور عزیزمان ایران را، یک ماموریت بزرگ و ملی و همگانی برشمردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.