کثرت پرونده‌های تصادف منجر به جرح در سمنان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت که صدمات بدنی غیر عمد ناشی از تصادفات در سطح این استان از فراوانی بسیاری برخوردار است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه سمنان، احمد سیاوش‌پور طی سخنانی در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان سمنان، توجه و اهتمام به اصل پیشگیری را در جهت کاهش بها‌های مادی و معنوی که بر اثر ارتکاب جرم به جامعه تحمیل می‌شود ضروری خواند و تصریح نمود: بیشترین فعالیت مورد نیاز در جامعه فعالیت در حوزه پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی است که باید مورد حساسیت و توجه ویژه مسئولان و مدیران این بخش قرار گیرد.

سیاوش‌پور اظهار نمود: با همه تلاشهای صورت گرفته در خصوص کاهش آمار تصادفات و توفیق فعالیتهای انجام شده توسط راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی باز هم شاهد ایراد صدمات بدنی و یا فوت هموطنان خود در هنگام وقوع تصادفات هستیم.

وی در ادامه گفت: از بین رفتن هر یک نفر و از کارافتادگی اشخاص در هنگام بروز تصادفات رانندگی، برابر با از دست دادن سرمایه انسانی کشور است که باید با تلاش بیشتر، پیاده‌سازی کامل قوانین و افزایش فرهنگ ترافیکی مردم این آمار را به حداقل برسانیم.

سیاوش‌پور افزود: مسئولان باید به این نکته توجه نمایند که افزایش بودجه و برنامه‌ریزی در زمینه‌های فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم، سرمایه‌گذاری مناسبی در جهت کاهش بها‌های کشور در جبران خسارات ناشی از جرایم و مقابله با آنهاست.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.