کجای تهران برای خرید مسکن ارزان است؟ – اخبار اقتصادی

روز گذشته محله‌هایی همچون: دوراهی قپان، میدان قزوین، خیابان دامپزشکی، سینای غربی، سه راه آذری، مولوی، مسعودیه، رسالت، بلوارمعلم، نواب، تهران نو، شهرری، افسریه، وحدت اسلامی، خیابان مدنی، سولقان، خانی آباد نو و خاوران در بازار مسکن به عنوان محله‌هایی که قیمت هر متر مربع واحدهایی با کاربری مسکونی کمتر از ۲ میلیون تومان پیشنهاد می‌شود، به خریداران مسکن در قالب فایل‌های آگهی معرفی شدند.
متراژ این دسته از واحدهای مسکونی بین ۳۷ متر مربع تا ۱۰۰ متر مربع است و از سوی دیگر بنای آنها به دلیل چند سال ساخت یا نوساز بودن بسیار متنوع است.
البته تعداد محدودی از واحدهای مسکونی که ارزش هر متر مربع آنها کمتر از ۲ میلیون تومان است از سند قولنامه‌ای برخوردار هستند و همچنین واحدهایی که از کوچک‌ترین متراژها بهره‌مند هستند از امتیاز وام خرید برخوردارند. شواهد نشان می‌دهد که این واحدها ممکن است امکانات معمولی (پارکینگ، آسانسور و انباری ) را شامل حال خریداران کنند و از طرف دیگر برخی از واحدها در طبقه زیر همکف واقع شده‌اند.
برای مثال: یک واحد مسکونی با متراژ ۸۰ متر مربع با کلیه امکانات؛ اما با سند قولنامه‌ای متری یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
از سوی دیگر در خیابان وحدت اسلامی تعدادی واحد مسکونی ۶۵ و ۷۰ متری نوساز با قیمت متری یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آماده تحویل به خریدار است.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.