کدام مراجع تقلید تیم اقتصادی دولت را به حضور می پذیرند؟

به گزارش خبرآنلاین، مشاور امور روحانیون رئیس جمهور به عنوان اولین دستورکار تلاش دارد تیم اقتصادی دولت را به قم بفرستد.
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی که چند روز پیش حکم مسئولیتش جدیدش به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون را دریافت کرد گفت: تیم اقتصادی دولت به زودی به منظور ارائه گزارشی از عملکرد اقتصادی خود، با مراجع عظام دیدار می کند.
این دیدار پس از آن پیگیری می شود که در دو ماه اخیر مراجع تقلید انتقادات صریحی را نسبت به گرانی، تورم و بیکاری در کشور مطرح کرده اند. دولت نهم و دهم نتوانسته است رابطه خوبی با مراجع عظام تقلید برقرار کند.
محمدرضا میرتاج الدینی پس از پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: قرار است در دیدار با مراجع عظام، گزارشی از موضوعات مختلف اقتصادی همچون هدفمندی یارانه ها و راهکارهای دولت برای کنترل تورم را به اطلاع آنان برسانیم.
مسوول امور روحانیت ریاست جمهوری تاکید کرد: ما این رابطه را به طور مستمر و ثابت تعریف خواهیم کرد تا دیدگاه های دولت را به اطلاع آنها برسانیم.
میرتاج الدینی ارتباط دولت و روحانیت را لازم، ضروری و راهبردی دانست و گفت: در مسوولیت جدیدی که به عهده بنده گذاشته شده است، تلاش خواهم کرد این رابطه تقویت شود تا از دیدگاه ها و نظرات علمای عظام و مراجع عالیقدر، بیشترین بهره مندی را داشته باشیم.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.