کرانچار:برای رسیدن به هدف‌مان تاآخرتلاش می‌کنیم

۲۴ام بهمن ،

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن در کنفرانس مطبوعاتی گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی را انجام دادند هرچند بارش باران روی کیفیت مسابقه تأثیر گذاشته بود اما هر دو تیم تلاش کردند تا خودشان را در شرایط مسابقه حفظ کنند و شانس‌هایی برای به ثمر رساندن گل داشتند، خوشبختانه ما از یکی از موقعیت‌هایمان توانستیم استفاده کنیم و به گل برسیم.

به گزارش فارس،وی افزود: به راه‌آهن میزبان به دلیل بازی جوانمردانه و مقاومت خوبی که انجام داد تبریک می‌گوییم. آنها سعی کردند کیفیت خوبی از خود ارائه کنند اما ما دوست داشتیم خواسته خودمان را نشان دهیم و در صدر جدول به استقلال نزدیک‌تر شویم.

کرانچار خاطرنشان کرد: لیگ امسال تا پایان مبهم خواهد ماند و مخصوصاً در صدر جدول سه تیم شانس دارند تا به قهرمانی برسند، یکی از این تیم‌ها ما هستیم و این میل در ما وجود دارد تا با تلاش فراوان در ادامه مسیر به هدفمان دست یابیم.

سرمربی سپاهان در مورد قضاوت داور و صحنه‌ای که به نظر می‌رسید فرشید کریمی توپ را بیرون از محوطه جریمه دریافت کرده است، تصریح کرد: شاید داور وسط آن صحنه را ندید اما خط ‌نگهدار وظیفه دارد در اینگونه صحنه‌ها تصمیم‌گیری کند. شاید داور اشتباه کرده باشد اما باید قبول کنیم که داورها هم انسان می باشند و ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. آنها نمی‌توانند در همه صحنه‌ها تصمیمات درستی بگیرند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.