کرانچار:برای‌رسیدن به فینال‌آسیا می‌جنگیم

۰۹م اسفند ،

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شک نکنید برای فینالیست شدن در آسیا تلاش می‌کنیم.

 به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مسابقه خوبی بود، از آغاز بازی بر حریف مسلط بودیم و سازماندهی خوبی ارائه کردیم و اگرچه سه گل زدیم اما موقعیت‌های گلزنی بسیاری را از دست دادیم. هر آنچه در دستور کار قرار دادیم بازیکنان عینا اجرا کردند. معیار و مقیاس نظر من را تایید می‌کند. شاید انتظارات فراتر از النصر داشتیم اما آنقدر خوب بازی کردیم که نتوانستند شانه به شانه ما بیایند. به بازیکنانم و تیم حریف هم تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه‌ای انجام دادند.

وی در مورد اینکه سپاهان بسیار خوب بازی کرد یا النصر ضعیف بود؟ گفت: در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم النصر به مراتب قوی‌تر شده است اما بازی ما آنقدر قوی بود که ماسکرانو و سزار نتوانستند کاری بکنند. لیما هافبک بازی‌ساز آنها کاملا محو شده بود.

کرانچار در مورد سبب غیبت نویدکیا در ترکیب اصلی گفت: نویدکیا به خاطر عمل جراحی که کرده بود کمی دچار درد شده بود و فقط برای یک بازی به او نیاز نداریم، در بازی‌های آینده به او نیاز داریم و به همین سبب احمد جمشیدیان را در ترکیب اصلی قرار دادیم که خوب بود اما با حضور نویدکیا بهتر شدیم. هرچند که مصدوم بود اما حضورش مثمر ثمر بود.

سرمربی سپاهان در مورد قهر احسان حاج‌صفی گفت: با او صحبت می‌کنیم، چه من و چه باشگاه، اما باید بگویم از این رفتار او تعجب کردم اما باید به جوانی‌اش بخشید. از نمایش او راضی نبودم شاید به همین سبب عصبی شد، قطعا سعی می‌کنیم با تذکر او را اصلاح کنیم.

وی در مورد اینکه سپاهان توانایی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر؟ گفت: شک نکنید بازیکنان ملی‌پوشی داریم که تعدادشان افزایش هم پیدا کرده، اگرچه باید قدم‌های بلندتری نسبت به فصل قبل برداریم که محکم‌تر باشد. شک نکنید تمام تلاش‌مان را برای فینالیست شدن انجام می‌دهیم.

وی افزود: از هواداران باید تشکر کنم که با تمام قلب‌شان سپاهان را حمایت کردند، از طرف بازیکنان و کادر فنی از تمام آنها تشکر کنم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.