کرانچار:به قهرمانی امیدوار تر شدیم/ دایی: ۸۰ دقیقه توپ و میدان در اختیار ما بود

۲۴ام بهمن ،

نشست مطبوعاتی تیم های فوتبال راه آهن – سپاهان

بازی تیم های فوتبال راه آهن – سپاهان در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید که در کنفرانس خبری پس از بازی سرمربیان دو تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی مقابل راه آهن گفت: با بدست آوردن ۳ امتیاز حساس و خارج از خانه خود مقابل راه آهن به تیم صدر نشین استقلال تهران نزدیک شدیم  و امیدواری برای قهرمانی در بین بازیکنانمان بسیار تر از قبل شده است.

وی ادامه داد: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است که تا پایان فصل برای رسیدن به هدفمان خواهیم جنگید.

کرانچار تصریح کرد: شرایط آب و هوای مناسب نبود ولی از تیم میزبان به خاطر آماده کردن شرایط مناسب تشکر می کنم و داور نیز مثل سایر انسان ها اشتباه می کند.

دایی: ۸۰ دقیقه توپ و میدان در اختیار ما بود

 بر اساس این گزارش، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران افزود: با این که سپاهان توانست یک بر صفر تیم راه آهن را شکست دهد فقط ۱۰ دقیقه بازی در اختیار آنها بود و بقیه زمان بازی ما مسلط بر توپ و میدان بودیم تنها مشکل ما در گلزنی است که مهاجمان دقت بسیاری در ضربات آخر ندارند.

وی ادامه داد: اگر داور خطا روی آشوبی را می گرفت پس از آن سپاهان به گل نمی رسید سعی ندارم که باخت را به گردن داور بیندازم اما داور تاثیر مستقیم در دریافت گل ما داشت.

دایی خاطر نشان کرد: عباسفرد پس از رفع مصدومیت به فرم ایده آل دست نیافته است و مانند روزهای خوب قبل نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.