کرانچار:مشکلی گریبانگیر بچه های ما نخواهد شد

۱۹فروردین۱۳،

اکثر کارشناسان فکر می کردند که سپاهان بازی مشکلی مقابل نفتی ها را پیش روی دارد چراکه چند بازیکن سپاهان اعم از فرشید طالبی،علی احمدی،شهاب گردان و محمدرضا خلعتبری که در ذوب آهن حضور داشتند شاگرد ابراهیم زاده بودند و تصور می شد که این مربی شناخت کافی را از این بازیکنان دارد اما این بازیکنان پیش استاد به خوبی درس پس دادند و نفت را با شکست راهی تهران کردند.

به گزارش اوج ، سپاهان چهارشنبه شب در هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان باید در عربستان به مصاف الاهلی ای برود که تا حدودی صعودش از گروه ۳ مسجل شده،اما سپاهان برای صعود به مرحله بعدی حتما باید این تیم را شکست دهد تا امیدهایش برای صعود زنده شود.کرانچار گفته همانطورکه الاهلی در اصفهان با دست پر به کشورش بازگشت ما هم می توانیم با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

کاروان سپاهان صبح امروز تهران را به مقصد عربستان ترک کرد.

وقتی خبرنگار به زلاتکو کرانچار تذکر داد که دو روز قبل از مسابقه خیلی دیر می باشد و شما باید پس از بازی با نفت تهران به عربستان سفر می کردید تا با شرایط جوی بازیکنان آشنایی پیدا می کردید، کرانچار در پاسخ گفت که همه جوانب را درنظر دارد و مشکلی گریبانگیر بچه های ما نخواهد شد.

تیم الهلال عربستان میزبان خوبی برای استقلالیها نبود و در فرودگاه ریاض نزدیک به ۳ ساعت کاروان آبی پوشان پایتخت را معطل کردند که خشم امیر قلعه نوئی را برانگیخت و شاید مسئولان الاهلی نیز این مشکلات را برای کاروان طلایی پوشان ایجاد کنند پس بهتر بود سپاهانی ها زودتر به عربستان سفر می کردند.

این بازی برای سپاهان حکم مرگ و زندگی دارد و برای کشته نشدن باید بکشد.سپاهان نیز در فینال جام حذفی رقیبش را نیز شناخته و هوادارن این تیم امیدوارند که با تیم پرسپولیس در ورزشگاه تختی تبریز به میدان روند چراکه تبریزیها طرفدار بازی زیبا می باشند و اگر روز بازیکنان سپاهان باشد به راحتی می تواند جشن قهرمانی را بر پا کنند اما قبل از این بازی و مسابقه با استقلال در لیگ برتر باید کادرفنی و بازیکنان این تیم باید تمرکز خود را در میدان بزرگ عربستان بگذارند.

طلایی پوشان سپاهانی در بازی رفت سبب باخت را خستگی مفرط عنوان نمودند در بازی با نفت تهران ده نفره به پیروزی رسیدند امیدواریم بازیکنان سپاهان با قدرت جواب پایکوبی عربها را بدهند.تیم الاهلی در مسابقه رفت ۷۵ دقیقه پایانی فوق العاده ظاهر شد و حرکات برنو سزار در میانه میدان که به طور مطلوب ویکتور سیموئز و عمادالحسنی را تقویت نمود سبب پیروزی عربها در فولادشهر شد در نتیجه مدافعان و هافبکهای سپاهان نباید اجازه خودنمایی به این بازیکنان دهند. کرانچار برای پیروزی تیم خود را تهاجمی به میدان می فرستد اما نباید از ضد حملات الاهلی با وجود برنو سزار،ویکتور سیموئز و عمادالحسنی غافل بود و اگر شاگردان ایلیچ جلو بیافتند باید منتظر وقت تلف کردن اعراب باشیم چراکه این حرکات جزیی از بازی بازیکنان حوزه خلیج فارس می باشند.الاهلی دو مرتبه دروازه اش در اصفهان باز شده و دو سه موقعیت گلزنی را سپاهانی ها از دست دادند با این شناخت گل زدن به الاهلی در کشورش غیر ممکن نخواهد بود.

استقلال تهران که در لیگ برتر فوتبال کشور رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی با سپاهان دارد سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال یکی دیگر از تیمهای عربستانی خواهد بود.

دیگر نماینده کشورمان تراکتورسازی چهارشنبه در ورزشگاه تختی تبریز میزبان الشباب عربستان خواهد بود،تراکتورسازی در عربستان با یک گل مغلوب این تیم شد و به طور حتم با حمایت هواداران بیشمار خود به راحتی می تواند شکست دور رفت را جبران کند و بازی تراکتورسازی نسبت به مسابقه دیگر نمایندگان کشورمان آسان تر به نظر می رسد. به امید پیروزی تیمهای ایرانی مقابل عربستانی ها.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.