کرانچار:‌ تعطیلات به نفع تیم سپاهان بود

۲۷ آبان ،

 زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: دو تیم استقلال و سپاهان از تیم‌های بزرگ ایران می باشند و ما قصد داریم با امتیاز میزبانی، برنده‌ی بازی باشیم.

وی با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی مربی کاربلدی است، افزود: این مربی موفق‌ترین سرمربی لیگ برتر بوده است و می‌داند که چطور تیمی را قهرمان کند. تیم ما نیز یک سلسله فعالیت‌ها را برای رسیدن به مرز آمادگی انجام داد و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

کرانچار تصریح کرد: تفکر تیم سپاهان این است که با آمادگی کامل پا به میدان بگذاریم و غافلگیر تیم استقلال نشویم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه امیر قلعه‌نویی عقیده دارد چنانچه بازی‌سازی محرم نویدکیا با خط حمله سپاهان قطع شود، این تیم کارایی خود را از دست می‌دهد، اذعان کرد: محرم نویدکیا بازیکن حرفه‌یی و بزرگی است و طبیعی است که تیم‌های حریف بخواهند جلوی کار یک نفر شاخص را بگیرند. اما ما با تفکرات خود قصد داریم بر این مورد غلبه کرده و بازی‌سازی‌های دیگری انجام دهیم.

وی درخصوص دو مدافع کناری سپاهان و مهاجمین این تیم گفت: بازیکنان ما نشان دادند چنانچه جایگزین نیز شوند می‌توانند بازی خوبی ارائه کنند و این قضیه در بازی با نفت تهران کاملا مشهود بود.

سرمربی تیم سپاهان درخصوص تعدادی از بازیکنان که ساز جدایی از سپاهان را زده‌اند، گفت: تیم سپاهان یک تیم حرفه‌یی است و باید ۲۲ بازیکن آماده و باکیفیت داشته باشد. ما مسابقه‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را پیش رو داریم و این بازیکنان باید بدانند که نمی‌توان در هر بازی به آن‌ها میدان داد و می‌توانند ناراضی باشند اما اینکه بخواهند در هر بازی فیکس باشند، درست نیست.

کرانچار درخصوص تعطیلی لیگ برای بازی‌های تیم ملی، گفت: تعطیلی اخیر برای بازی با ازبکستان به نفع تیم سپاهان بود زیرا توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهیم اما تعدد وقفه‌ها به بازیکنان و تیم‌ها ضربه می‌زند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید هواداران سپاهان در بازی‌های اخیر صبر کمی داشته‌اند و شما چه کاری برای رضایت آن‌ها انجام خواهید داد گفت: هواداران با قهرمانی‌های پیاپی سپاهان انتظار دارند بازهم تیم، قهرمان شود. اعتراض آن‌ها منطقی است اما باید صبور بوده و با شعارهای خود تیم سپاهان را حمایت کنند.

کرانچار با بیان اینکه تا تابستان سال آینده با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، عنوان کرد: سرمربی باید همیشه چمدان به دست باشد اما من تا بعد از این فصل با این تیم قرارداد دارم و تا روز آخر قراردادم با قدرت کار خواهم کرد.

سرمربی سپاهان در پایان درباره جذب کمک مربی یا مربی بدنساز گفت: مرزبان تا آخرین روز فعالیت خود در باشگاه سپاهان کار خود را به درستی انجام داد و جایگزین وی باید منطقی انتخاب شود. ما در تعطیلات نیم فصل فکر خواهیم کرد که کمک مربی به تیم اضافه شود یا مربی بدنساز.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.