کرانچار: اسمی جز داربی برای بازی استقلال و سپاهان مناسب نیست

۸فروردین ۱۳،

407.jpg

سرمربی سپاهان می‌گوید، دیدار سپاهان و استقلال با توجه به کیفیت و بزرگی دو تیم یک “داربی” است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال تهران در دور نیمه نهایی جام حذفی ایران گفت: “ابتدا اجازه دهید با تبریک نوروز صحبتم را آغاز کنم. به نظرم بازی فردا مقدمه‌ای بر داربی چند روز بعد ما برابر استقلال در لیگ برتر خواهد بود و متاسفم از این که باید بگویم که بازی فردا فینالی پیش از فینال اصلی است. هر دو تیم تاکنون ثابت کرده‌ایم که از قوی‌ترین تیم‌های ایران هستیم ولی فوتبال بیرحم است و یکی از ما فردا حذف خواهد شد.”

او ادامه داد: “از تعطیلات نوروز به خوبی استفاده کرده و نقاط ضعف و قدرت استقلال را شناسایی و تیم خود را تقویت کرده‌ایم. امیدوارم فردا برنده بازی ما باشیم. از سویی می‌دانیم استقلال صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و فردا از استادیوم، تماشاگران و شرایط میزبانی‌اش استفاده خواهد کرد تا با تمام قدرت برابر ما حاضر شود ولی بازیکنان ما هم آمادگی کافی برای پاسخگویی به این فشارها را خواهند داشت.”

کرانچار در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت محرومان، مصدومان و محرومان سپاهان و همچنین وضعیت خلعتبری برای بازی فردا گفت: “در واقع محروم و مصدومی نداریم و همان ارنجی که برابر تراکتورسازی به میدان رفته بود، فردا در اختیار ما خواهد بود. احمد جمشیدیان را که در بازی با تراکتورسازی حاضر نبود، در اختیار خواهیم داشت. او شانس حضور در جمع یازده مرد ما را خواهد داشت. دربارهٔ وضعیت خلعتبری هم باید بگویم که او با مصدومیت از اردوی تیم ملی به تیم ما پیوست و از آن زمان کادر پزشکی ما تمام تمرکزش را روی وضعیت او گذاشت و همه تلاشش را کرد. به نظرم خلعتبری برای بازی فردا مشکل خاصی نخواهد داشت.”

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که آیا پیروزی سپاهان برابر تراکتورسازی در تبریز و برابر تماشاگران تبریزی انگیزه مضاعف و خودباوری خاصی را برای تیمش ایجاد کرده است، گفت: “قطعا پیروزی سه بر یک ما برابر تراکتورسازی در تبریز بر انگیزه‌های ما برای بازی فردا موثر بوده است. بازیکنان ما به این اعتماد به نفس رسیده‌اند که وقتی می‌توان تراکتورسازی را برابر تماشاگرانش در تبریز شکست داد چرا برابر استقلال که قوی‌تر از تراکتورسازی است، نتوان این کار را تکرار کرد. برای مسابقات بازیکنانمان را آماده کرده و تلاش می‌کنیم تا آنها در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند حاضر شوند.”

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ زمان این دیدار گفت: “ما به این سبب اعتراض داشتیم که علاقمند بودیم تا بازی نهم فروردین برگزار شود؛ چرا که بعد از بازی فردا باید سریعا خودمان را آماده کنیم و به مصاف الاهلی عربستان برویم. همین کار را دشوار می‌کند و ما باید تلاش کنیم، طراوت و شادابی را به تیم‌مان تزریق کنیم و فرصتی برای مسائل فنی نخواهیم داشت. استقلالی‌ها هم به این مساله اعتراض داشتند و به نظرم اعتراض‌شان به حق بود؛ چرا که باید پرواز کنند و در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. با این حال تصمیمی گرفته شده و ما مطیع این تصمیم هستیم.”

کرانچار در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا از لفظ داربی برای بازی فردا استفاده کرده است، اظهار داشت: “دیدار استقلال و سپاهان قطعا داربی است. نه تنها بازی فردا که بازی چند روز بعدمان برابر استقلال در لیگ برتر هم داربی است. شما به وضعیت دو تیم در جدول و کیفیت و بازی‌های دو تیم نگاه کنید، تا متوجه شوید. نگاه کنید به سپاهان که سه دوره پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و از سویی دیگر تیم قوی و قدرتمند استقلال. به نظرم اسم دیگری جز داربی نمی‌توان برای این دیدار گذاشت.”

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.