کرانچار: برنامه‌ریزی لیگ به سود سپاهان نبود

۲۹فروردین۱۳،

7-326.jpg

سرمربی سپاهان پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر داماش گیلان گفت: هیچ‌کدام از بازیکنان ما با تمرکز نبودند و به نتیجه مورد نیاز نرسیدیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی تیمش با داماش گیلان اظهار کرد: برای برد به این بازی آمده بودیم اما داماش هم به یک نتیجه حداقل تساوی نیاز داشت. به هر حال در زمین آنها بودیم و داماشی‌ها به هدف خودشان رسیدند. در نیمه دوم می‌توانستیم یک بازیکن اضافه‌ داشته باشیم. به هر حال موفق نشدیم شانس‌های خودمان را به گل تبدیل کنیم. در نهایت به داماشی‌های به خاطر بازی خوب و نتیجه‌گیری‌شان تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ برنامه‌ریزی لیگ گفت: این برنامه‌ریزی به نفع سپاهان نبود و به ما ضربه وارد کرد. هر ۴ روز یک بار بازی داشتیم. در نیمه‌نهایی جام حذفی با استقلال بازی کردیم و ۴ روز بعد با الاهلی بازی داشتیم. از لحاظ فیزیکی و روانی بسیار به ما فشار آمد و نیازی نیست که باز بگویم برابر استقلال و نفت تهران پی‌درپی بازی کردیم و این اثرش را بر ما گذاشت و شما امروز دیدید هیچ‌کدام از بازیکنان ما با تمرکز خودشان نبودند و به نتیجه مورد نیاز نرسیدیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.