کرانچار: به قهرمانی سپاهان امیدوارم/ کروش بهترین فرد برای هدایت تیم ملی ایران است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – سرمربی سپاهان می گوید برنامه ریزی کارلوس کروش برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران را نمی پسندد.

به گزارش ممتاز؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی تیمش در دربی اصفهان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او که مثل مجتبی تقوی اعتقاد دارد دربی اصفهان بسیار باکیفیت تر از دربی تهران است، گفت: «دو تیم به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند، ما در کورس قهرمانی هستیم و ذوب آهن هم برای فرار از سقوط می جنگد. همین مسئله عاملی شد که بازی زیبایی را شاهد باشیم.»

او ادامه داد: «تیم ذوب آهن فضا ها را بسته بود و اجازه پاسکاری به ما نمی داد. اما بعد از اینکه به گل رسیدیم تیم حریف بازتر شد و توانستیم موقعیت های دیگری را هم خلق کنیم. ذوب آهن قطعا توانایی ماندن در لیگ برتر را دارد، با این حال فشار روی بازیکنان آنها زیاد است و به همین خاطر امتیازات از دست می دهند. اگر شما هر مسابقه را بازی مرگ و زندگی بدانید قطعا تمرکزتان از بین می رود. ذوب آهن یک تیم ریشه دار است و حیف است به راحتی از لیگ برتر سقوط کند.»

سرمربی سپاهان در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: «استقلال، فولاد و پرسپولیس حریفان ما در راه قهرمانی هستند. استقلال و فولاد از هفته آینده با تیم های بالای جدولی بازی دارند و پرسپولیس هم باید به مصاف تیم های پایین جدول برود، پس هر سه آنها کار سختی پیش رو دارند. ما از لان به بعد باید در تک تک دیدارها پیروز شویم چرا که هر سه امتیاز سپاهان را یک گام به سوی قهرمانی نزدیک تر می کند. شرایط لیگ امسال طوری شده که جای هیچگونه اشتباهی وجود ندارد.»

کرانچار در پاسخ به این سوال که پس از رفتن کارلوس کروش پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران را می پذیرد یا خبر، گفت: «در ابتدا باید این را به شما بگویم که کروش خودش منشا اصلی شایعات اطراف تیم ملی است و رسانه ها در کنار او به این شایعات پر و بال می دهند که این مسئله به تیم ملی ضربه می زند. با این حال او شایسته ترین فرد برای هدایت ایران است و امیدوارم فدراسیون فوتبال برای حفظ کروش تلاش کند.»

او با انتقاد از برنامه ریزی کروش برای تیم ملی گفت: «بازی های بی پایه و اساسی که در بهار برای تیم ملی در نظر گرفته شده مشکل بزرگی را برای لیگ برتر ایجاد کرده. به نظر من برگزاری بازی های تیم ملی در زمانی که چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند کار بی موردی است.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.