کرانچار سبب کنارگذاشتن جباری را گفت

فروردین ۱۴۰۳

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی سپاهان مقابل صبای قم عنوان کرد: بازی خوبی بود به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم که نمایش خوبی انجام دادند و شکستی را به صبا تحمیل کردند.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: جباری مشکل دارد و تمام فکرش با تیم سپاهان نیست.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛  و به نقل از فارس، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی سپاهان مقابل صبای قم عنوان کرد: بازی خوبی بود به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم که نمایش خوبی انجام دادند و شکستی را به صبا تحمیل کردند.

وی ادامه داد:‌ البته به بازیکنان صبا هم تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کردند. تبریک من به بازیکنان خودم به این سبب است که بعد از شکست ناباورانه مقابل فجر سپاسی به خودشان آمدند و توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه تیمش از دقیقه ۷۰ به بعد با مشکل روبرو می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: می‌توانم تا حدودی موافق این موضوع باشم. این موضوع هم شاید به سبب حضور بعضی بازیکنان باشد اما در همین بازی هم دیدید که ما در نیمه دوم برتری از حریف بودیم و اگر گل سوم و چهارم را به ثمر می‌رساندیم دیگر این صحبت را نمی‌کردیم. مشکل ما این است که نمی‌توانیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

کرانچار در مورد اینکه او از جهان عالیان به عنوان بازیکن جایگزین جباری استفاده کرد و آیا از او راضی است، گفت: جهان عالیان بازیکن باکیفیتی است و توانست به خوبی خود را نشان دهد. خوشحالم که او جواب اعتماد من را به خوبی داد و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی دربارهٔ وضعیت جباری و تبریک به اینکه او بازیکن‌سازی را کنار گذاشته، گفت: شک نداریم که جباری بازیکن باکیفیتی است و نمی‌توانیم از او به راحتی بگذریم. منکر توانایی‌های او هم نیستیم اما او یک مشکل دارد. وی در سپاهان با تمام ذهنش حضور ندارد بارها گفته‌ایم کسی می‌تواند موفق باشد که تمام وجودش با تیم باشد اما این حس در جباری وجود ندارد. نمی‌توان این حس را هم برای بازیکن به وجود آورد. خود بازیکن باید به این موضوع برسد.

کرانچار تصریح کرد: جباری مشکلاتی دارد و با تمام فکرش نمی‌تواند در خدمت تیم باشد به همین سبب به او استراحت دادم تا ذهنش آمادگی کامل پیدا کند هر زمان که ذهن او آماده شد می‌تواند به تمرینات برگردد اما اگر چنین اتفاقی رخ نداد باید با مسئولان رده بالای باشگاه صحبت کند و آنها تصمیم بگیرند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه سرپرست این تیم اعلام کرده کرانچار از وضعیت جباری راضی نبوده، یادآور شد: بحث تایید یا تکذیب شخصی نیست، من صحبت خود را می‌کنم. خودم به جباری مرخصی دادم به تهران بیاید و در محیط خودش فکر کند تا تصمیم خوبی بگیرد. من از همان ابتدا به جباری اطمینان کامل داشتم و او را در ترکیب ۱۱ نفره قرار دادم اما او هم باید خود را با تیم هماهنگ کند.

وی در مورد اینکه هادی عقیلی در این بازی کمی عصبی به نظر می‌رسید، عنوان کرد: اینگونه نبود او در کنار شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی را در خط دفاعی تشکیل دادند زمانی که تیم گل دریافت می‌کند نمی‌توان فقط یک بازیکن را مقصر دانست بلکه سایر بازیکنان هم در این امر دخیل می باشند. من نظر شما را با کمال احترام رد می‌کنم.

کرانچار در مورد اینکه مایلی‌کهن اعلام کرده تیم‌ها با اهرم فشار می‌توانند به برتری برسند، افزود: علاقه‌ای ندارم در این مورد صحبت کنم قطعا او نظر خود را مطرح کرده و قابل احترام هم هست. بازیکنان من به خوبی توانستند از اشتباهات قبل درس عبرت بگیرند و با این برد در کورس قهرمانی باقی بمانند.

وی در مورد اینکه در بعضی پایگاه اینترنتی‌ها اعلام شده وی از دیناموزاگرب پیشنهاد دارد، یادآور شد: خوشحالم که تیم‌هایی خواهان من می باشند اما اعلام می‌کنم با تمام قوا و وجودم به فکر سپاهان هستم نه به خاطر قراردادم بلکه به خاطر حسی که نسبت به این تیم دارم. من در دیناموزاگرب هم بازیکن بودم هم مربی. جام‌هایی گرفتم و هر چیزی که می‌خواستم به آن رسیده‌ام. به هیچ عنوان قصد برگشت به این تیم را ندارم. خوشحالم که در سپاهانم و می‌خواهم گام بلندی بردارم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.