کرانچار: سپاهان با این تجربه نباید به فجر می‌باخت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

سرمربی تیم فوتبال سپاهان برخلاف نظر سایر مربیان لیگ برتر معتقد است توپ‌های آل‌اشپورت مشکلی ندارند.

زلاتکو کرانچار

 

زلاتکو کرانچار دربارهٔ شکست مقابل سپاهان و وضعیت این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: سپاهان فصل قبل هم بازی‌ها را خوب آغاز نکرد ولی توانست یک جام کسب کند. این فصل هم مقتدر ظاهر نشده‌اید. از روند کلی تیم در این فصل راضی میباشید؟

من به سال قبل بازنمی‌گردم فکر می‌کنم که باید واقع‌بین بود. انتظار نداشتیم دو شکست پیاپی را تجربه کنیم. چون با کیفیتی که بازیکنان به شکل انفرادی در تمرین نشان می‌دهند نباید مقابل فجرسپاسی می‌باختیم. به طور قطع به وضعیتی دچار شدیم که باید در بازی‌های بعدی برنده باشیم تا روند صعودی خودمان را دنبال کنیم.

فارس: از بازیکنان‌تان بابت این شکست ناراضی میباشید؟

از نظر تاکتیکی وقتی تیمی به نام سپاهان می باشند و با این معلومات و تجربه در زمین حضور پیدا می‌کنند باید مسئولیت را بر گردن بگیریم. بعد از ۶۰دقیقه وقتی یک بر صفر جلو هستیم نباید اجازه دهیم که دروازه‌ ما دو بار باز شود. در آن صحنه که گل خوردیم تجربه بازیکنانی که می‌توانستند مانع از پیشروی توپ شوند باید مؤثرتر عمل می‌کرد. ما روز قبل تشکیل جلسه دادیم و اشتباهات هر یک از بازیکنان را به آنها گفتیم و باید در تمرینات این هفته خودمان را آماده کنیم و اجازه ندهیم این اتفاق دوباره رخ دهد.

فارس: فکر نمی‌کنید تعداد هواداران سپاهان کم شده است؟

اتفاقا معتقدم که آنها در شیراز که شهر خودشان هم نبود استقبال خوبی از ما کردند. در بازی با تراکتورسازی هم به خوبی از ما حمایت شد و به طور قطع در بازی‌های استقلال و پرسپولیس استقبال بیشتری خواهند کرد.

فارس: آیا بازیکنان‌تان را جریمه هم می‌کنید؟

من کسی را جریمه نکردم و نیاز هم نیست، هنوز بسیار زود است که بخواهیم چنین کاری را انجام دهیم.

 

فارس: از برنامه‌های لیگ تا اینجا راضی بودید؟

به نظر من برنامه‌های ارائه شده تا امروز با کیفیت بودند و باید بگویم که مشخص است که با توجه به حضور ایران در جام جهانی نیم فصل دوم با فشردگی بیشتری برگزار خواهد شد چون ایران می‌خواهد در جام جهانی حضور موفقی داشته باشد. مسئولان قصد دارند در اردیبهشت مسابقات را تمام کنند.

فارس: در هفته‌های اخیر اعتراض به توپ‌های آل‌اشپورت اپیدمی شده است شما هم به این توپ‌ها معترضید؟

بازیکنان ما تا حالا هیچ انتقادی به این توپ‌ها نکرده‌اند. توپ‌ها با کیفیت می باشند و این را بازیکنان می‌گویند. اگر به لیگ‌های جهانی نگاهی بیندازید می‌بینید که آنها هم با همین توپ‌های آل‌اشپورت بازی می‌کنند من که نمی‌توانم برای کیفیت توپ‌ها تعین تکلیف کنم. وقتی بازیکنان راضی می باشند یعنی خوب می باشند.

فارس: به رنگ توپ هم معترض نیستید؟

چه مشکلی دارد؟ من که بازی نمی‌کنم این بازیکنان می باشند که با آن بازی می‌کنند و شخصا شکایتی از توپ‌ها ندارم و در طول دوران بازیگری‌ام با توپ‌های مختلفی سروکار داشتم. قطعا آدیداس و نایک بهترین توپ‌ها را می‌زنند اما بقیه مارک‌ها هم کیفیت بدی ندارند و باید بگویم که کیفیت توپ‌های امسال لیگ از سال قبل بسیار بهتر است.

فارس: کدام تیم‌ها را تاکنون مدعی قهرمانی دیده‌اید؟

به نظر من همان تیم‌های سال قبل که در کورس قهرمانی بودند امسال هم مدعی می باشند البته پرسپولیس هم دوباره خود را بالا کشیده است و در این رقابت قرار دارد.

فارس: شما امسال روی نویدکیا چه برنامه‌ریزی‌ای کردید؟ ظاهرا او مصدوم است؟

در این خصوص پزشک تیم بهتر از من می‌تواند توضیح دهد اما فکر می‌کنم نویدکیا از نیم فصل دوم می‌تواند به ما کمک کند.

 

فارس

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.