کرانچار: پایان بازی قابل پیش‌بینی نبود

۳۰م دیماه ،

به گزارش فارس، زلاتکو کرانچا پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان گفت: پیروزی شیرینی را به دست آوردیم. روز قبل در کنفرانس مطبوعاتی و همچنین به خود باشگاه تذکر دادم بازی سختی را در پیش داریم مشخص بود تفاوت زیادی بین ما و پیکان وجود نداشت و آنها با یک بازی بسته به خاطر انعطافی که دارند سعی می‌کردند به ضد حملات روی بیاورند. با وجود تسلطی که به بازی داشتیم خیلی خوب ما را بستند و در دو موقعیت شانس‌های خوبی را ایجاد کردیم خوش‌شانس بودیم که این توپ‌ها وارد دروازه نشد و با یک بازی صبورانه توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: به تیم پیکان تبریک می‌گویم بازی خوبی را انجام دادیم پیکان عقب نکشید این اتفاق سبب شد تا پایان مصاحبه نتیجه معلوم نباشد و هواداران بازی زیبایی را ببینند. به بازیکنانم به خاطر حرفه‌ای‌گری که نشان دادند تبریک می‌گویم به این برد نیاز داشتیم از هواداران تشکر می‌کنم هر چند جمعیت زیادی در ورزشگاه حضور نداشت اما طوری تیم را تشویق می‌کردند که انگار استادیوم پر بود.

کرانچار تاکید کرد: بازی سپاهان شرایط خوبی دارد، نباید فراموش کنیم حاج صفی و سوشاک را به عنوان دو بازیکن خوب در اختیار داریم و اگر آنها با تیم هماهنگ شوند، کیفیت بهتری را خواهیم داشت. در هر مسابقه ما باید بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم. به جز آن دو شکست غیر منتظره در آغاز نیم فصل و این بازی که ممکن است امتیاز از دست بدهیم شرایط خوبی داشتیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که پس از مرزبان آنالیز حریفان دچار مشکل شده است، گفت: ‌آنالیز را خودم به همراه کریمی، رضایی و تونچی انجام می‌دهند. با رضایی فیلم‌ها را تهیه می‌کنند و به خوبی در جاهایی که لازم بود گلچین شود در می‌آورند. این را تاکید می‌کنم که مرزبان فقط در بخش آنالیز به تنهایی حضور نداشت و ۳ همکار دیگر نیز در کنار او بودند اما مرزبان روی کامپیوتر مسلط‌تر آنالیز را نشان می‌داد. آنالیز این نیست که خودمان را با حریف منطبق کنیم، بلکه باید با دریافت نقاط قوت و ضعف سبک تیمی خودمان را به حریفان تاکید کنیم.

وی در مورد اینکه به جز دو بازیکن خارجی سپاهان سایر نفرات در بین دو نیمه هنگام گرم کردن تلاشی از خود نشان نمی‌دادند، اظهار داشت: در بین دو نیمه بازیکنان ذخیره آزاد می باشند. از بازی بعد می‌خواهیم به سبک بازیکنان اروپایی گرم کنیم و هر ۱۰ دقیقه بازیکنان ذخیره ۳ نفر ۳ نفر برای گرم کردن بروند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.