کرانچار: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم/ جام قهرمانی را به دیگران تعارف نمی‌کنیم/ بازیکنان با شرفی دارم

به گزارش خبرآنلاین؛ حالا زلاتکوکرانچار سرمربی سپاهان هم تقریبا با اطمینان زیادی از قهرمان شدن تیمش حرف می‌زند. او در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد این بازی، شانس قهرمانی سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

آقای کرانچار، ابتدا در مورد بازی با شاهین صحبت کنید.

انتظار داشتیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم و من به بازیکنان هشدار داده بودم  که شاهین کیفیت خوبی دارد. آنها برای نیفتادن مبارزه می‌کنند و نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. واقعا یک بازی سخت بود ولی خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.

قبول دارید در برخی از دقایق بازی پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدید؟

ما خیلی دیر توانستیم با بازی ارتباط برقرار کنیم هر چند که معتقدم شاهین هم شانس خاصی نداشت. ما می‌خواستیم هر چه زودتر به گل برسیم ولی به خواسته خودمان نرسیدیم در ضمن شاهین هم از نظر تجربه یک تیم قوی بود. بسیاری از بازیکنان شاهین شخصیت بزرگی دارند و این کار ما را سخت می‌کرد. با این حال من باید از بازیکنانم تشکر کنم و خوشحالم که بازیکنان با شرفی را در اختیار دارم. ما ۹ امتیاز از استقلال عقب بودیم ولی حالا صدرنشین هستیم.

هنوز هم در ۱۰ متر آخر دو صدمتر هستید؟

ما تقریبا قهرمانی را در دستان خود داریم و جام را به تیم‌های دیگر تعارف نخواهیم کرد. شرایط سپاهان مثبت است و یک بازی فوق‌العاده هم با ذوب آهن داریم و بازیکنان ما سراسر انگیزه هستند. در این راه هواداران هم خیلی خوب ما را حمایت می‌کنند و باید از آنها تشکر کنم. ما تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم و باید به هدفمان برسیم.

آقای کرانچار، آیا سال آینده هم در سپاهان می‌مانید؟‌

من یک سال دیگر با باشگاه سپاهان قرار دارم و دوست دارم بمانم. البته هنوز هیچ کدام از ما به آینده فکر نمی‌کنیم چون الان هدف‌های مهمی در ذهن داریم که باید به آنها برسیم. باید برای ادامه کم کاری همه چیز را بررسی کرد و من معتقدم که هدف مهم سپاهان باید قهرمانی در آسیا باشد. ما باید قهرمان آسیا شویم.

در مورد بازی روز سه‌شنبه مقابل النصر چه صحبتی دارید؟

بازی سختی است و النصر در زمین خودش با بازیکنانی مثل لوکا تونی و برشیانو تیم خطرناکی محسوب می‌شود. ما اما در این مسابقه امتیاز می‌خواهیم تا صعودمان قطعی شود.

فکر می‌کنید از این گروه به عنوان صدرنشین صعود کنید؟

ما حتما دنبال این هدف هستیم چون برایمان خیلی مهم است که در بازی مرحله حذفی میزبان باشیم. یک بازی فوق‌العاده حساس هم با الاهلی عربستان داریم که حتما باید آن بازی را ببریم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.