کرایه مینی‌بوس‌ها تغییر نمی‌کند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

کرایه مینی‌بوس‌ها تغییر نمی‌کند

پرشین خودرو: مدیر عامل اتحادیه مینی‌بوس‌رانی کشور اعلام کرد: تا زمانی که تبعات هزینه‌ای دقیق گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها مشخص نشود نرخ کرایه مینی‌بوس‌ها تغییر نخواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز، غلامرضا غضنفری تصریح کرد: تجربه گام نخست هدفمندی‌ یارانه‌ها نشان داد در صورتی که تغییر نرخ‌ها بدون بررسی دقیق صورت گیرد امکان ضرر و زیان برخی از راننده‌ها بالا می‌رود.
وی با بیان این‌که این اتحادیه دو ماه زمان خواهد گذاشت تا تبعات اجرای گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها را بررسی کند، گفت: پس از بررسی و روشن شدن ابعاد دقیق اجرای گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها و بار مالی و هزینه‌ای که این طرح بر ناوگان مینی‌بوس کشور گذاشته است در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.
غضنفری درباره آخرین افزایش نرخ کرایه‌ها در بخش مینی‌بوس‌رانی اظهار کرد: این بخش در سال ۹۲ نرخ کرایه‌های خود را ۲۰ درصد افزایش داد که همان افزایش نرخ نوروزی به حساب می‌آید و پس از آن تغییر نرخ دیگری صورت نگرفته است.
به گزارش ایسنا، مدیر عامل اتحادیه مینی‌بوس‌رانی درباره تاثیرات اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها در هزینه‌های این بخش یادآور شد: این امر در کنار تاثیر مستقیمی که بر افزایش قیمت سوخت می‌گذارد هزینه‌های دیگری نیز در حوزه تعمیرات و لوازم یدکی از جمله لاستیک و روغن به بار می‌آورد که البته هنوز تاثیر قطعی آن‌ها مورد ارزیابی قرار نگرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اتحادیه مینی‌بوس‌رانی دست نگه داشته تا دقیقا ابعاد مختلف هزینه‌ای روشن شود و سپس در رابطه با نرخ‌های جدید تقاضایش را مطرح کند و تا آن زمان نرخ‌ها در این اتحادیه ثابت بوده و هیچ گونه تغییری نخواهد داشت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.