کرباسچی: تاخیر در بازی پلی آف به ضرر ما تمام می گردد

۲۰خردادماه،

محسن کرباسچی در خصوص زمان برگزاری بازی پلی آف با پاس همدان گفت: زمان این بازی مناسب است و برای ما آنچنان تفاوتی ندارد.

محسن کرباسچی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: تعجیل یا تاخیر در زمان برگزاری بازی پلی آف برای ما تفاوتی ندارد و چرا که ما در هر زمانی که سازمان لیگ تعیین کند آماده برگزاری  این بازی هستیم.

کرباسچی در ادامه اظهار داشت: سازمان لیگ زمان برگزاری بازی پلی آف را زودتر از بازی های تیم ملی اعلام کرده بود اما کی روش با این زمان موافقت نکرد.
 
وی تصریح کرد: زمان اعلام شده توسط سازمان لیگ برای برگزاری بازی های پلی آف صد درصد به ضرر ما تمام خواهد شد چراکه در فصل نقل و انتقالات از دیگر تیم ها عقب خواهیم افتاد.

وی در خصوص بازیکنان جذب شده گفت: فرهاد کاظمی سرمربی تیم لیست بازیکنان مد نظرش را به ما ارائه کرده  بعد از پایان بازی های رفت و برگشت پلی آف با بازیکنان مد نظر کاظمی قرار داد امضا خواهیم کرد.

سرپرست ذوب آهن در ادامه اظهار داشت: اعضای هیات مدیره هنوز بودجه لازم را برای تیم در نظر گرفته اند تا بازیکنان مد نظر کاظمی را جذب کنیم.

وی در خصوص آغاز تمرینات بازیکنان افزود: چند روزی است که تمرینات آغاز شده و به صورت خوبی پیش می رود فقط در دو روز پایانی هفته تمرینات را متوقف کردیم و دوباره از آغاز هفته جاری تمرینات را از سر گرفته ایم.

وی در مورد وضعیت پیام صادقیان و محسن مسلمان گفت: تکلیف این دو بازیکن در ماندن یا رفتن از تیم بعد از دو بازی رفت و برگشت پلی آف مشخص خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.