کرباسچی: پلی آف فرصت ما را می گیرد

۲۶اردیبهشت،

سرپرست ذوب آهن اصفهان گفت: از مسئولین فدراسیون می خواهیم که بدون بازی پلی آف ما را به عنوان تیم چهاردهم نگه دارند.

محسن کرباسچی سرپرست ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با بازی های پلی آف اظهار کرد: منتظر هستیم تا فدراسیون رأی را صادر کند، اما از مسئولین می خواهیم که ما را به عنوان تیم چهاردهم در لیگ نگه دارند.

وی افزود: فولاد گستر توانسته است به لیگ برتر راه یابد و در پلی آف هم پاس همدان با مس سرچشمه می توانند بازی کنند و برنده ی آن ها به بالا بیایند و ما نیز تیم چهاردهم لیگ باشیم زیرا دیگر زمانی برای انجام بازی های پلی آف نخواهیم داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: بازی های پلی آف نهایتا تا ۱۵ خرداد باید انجام شود در آن صورت ۵ تا ۶ روز مهلت داریم تیم را ببندیم تا آن تاریخ و همه ی بازیکنان قراردادهای خود را بسته اند ذوب آهن باز هم به مشکل این فصل بر می خورد و هیچ کاری از دستش بر نمی آید.

وی در ادامه بیان کرد: در صورت فشردگی زمان کم ما نمی توانیم برنامه ریزی صحیح و قابل قبولی برای اردو  و بدنسازی تیم انجام دهیم.
با یک برنامه ریزی اشتباه ما باید همه ی کارهای خود را به صورت فشرده انجام دهیم.

کرباسچی در پاسخ به حضور دوباره کاظمی به عنوان سر مربی برای فصل آینده اظهار داشت: تمام مجموعه ذوب آهن خواستار ماندن وی در این تیم می باشند زیرا کاظمی یک مربی است که از نظر فنی عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی صلاحیت سر مربی گری تیم ملی را دارد.

وی در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان ذوب آهن گفت: بعضی از بازیکنان ما قراردادشان به پایان رسیده است اما ما تمایل داریم به ترکیب تیم دست نزنیم و اکثر بازیکنان مان را حفظ خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: با تغییرات مدیریتی که در کارنامه ذوب آهن به وجود آمده و حضور صدر محمدی به عنوان یک مدیر عامل ورزشی دیگر مشکلی نخواهیم داشت زیرا وی از نظر ورزشی دارای یک سیر کاملا باز می باشند و با واگذاری سهام تأمین اجتماعی دیگر مشکلی برای مخارج در باشگاه نخواهیم داشت و تمام تلاش خود را می کنیم یک تیم قدرتمند را برای فصل آینده تشکیل دهیم.

وی در خصوص تعلیق تیم های بدهکار از سوی کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی در صورت اجرای این حکم باید لیگ برتر را تعطیل کند زیرا تمام تیم ها بدهکار می باشند و در رأس آن استقلال و پرسپولیس می باشند، اما ذوب آهن نسبت به تیم های دیگر بدهی کمتری دارد.

وی در آخر گفت: فدراسیون یا کمیته انضباطی اگر می خواهد این حکم را اجرایی کند باید یک برنامه ریزی درست را انجام دهد و با تیم ها محکم برخورد کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.