کرج میزبان مدیر ارشد یاهو می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

مدیر اجرایی همایش مدیریت انتخاب، مبانی موفقیت گفت: کرج روز دو شنبه ۲۲ آبان ماه جاری میزبان مدیر ارشد یاهو می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد صالح منصور زعیم ضمن اعلام این خبر افزود: همایش فوق روز ۲۲ آبانماه جاری در سالن همایش نظام مهندسی کشاورزی کرج برگزار می گردد.

وی گفت: در این همایش مسئولان استانی و مسئولان شهرستان های استان، مدیران سازمان ها و ادارات دولتی، مدیران بخش خصوصی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقه مندان در حوزه مدیریت حضور دارند. این مسئول در تشریح موضوع همایش مدیریت انتخاب، مبانی موفقیت عنوان نمود: این همایش توسط محمد رضا شعبانعلی، کارشناس ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف، یحیی علوی دکترای DBA از دانشگاه تگزاس، سعید وفایی عضو انجمن NLP آمریکا برگزار می گردد.

منصورزعیم ادامه داد: همایش مدیریت انتخاب، مبانی موفقیت در سه بخش توسط سخنرانان اجرایی می گردد.

وی با اشاره به حضور مدیر ارشد یاهو در خاورمیانه و افریقا اظهارداشت: از ویژه گی های بارز این همایش حضور مدیر ارشد یاهو است. منصور زعیم خاطرنشان نمود: دکتر علوی با دارا بودن مدرک دکترای مدیریت و بازرگانی از دانشگاه ایالتی هیوستن تگزاس، سخنران و مشاور شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و داخلی در امر بازاریابی و فروش، جوانترین مدیر ارشد شرکت یاهو (Yahoo!) در بخش بازاریابی و فروش در منطقه خاورمیانه و آفریقا می باشد.

مدیر اجرایی همایش مدیریت انتخاب، مبانی موفقیت بیان نمود: دکتر علوی همچنین موفق به ثبت مقالات متعدد در زمینه بازاریابی و فروش در مجلات معتبر بین‌المللی است ضمن آنکه عضو سخنرانان حرفه‌ای انگلستان نیز می باشد.

منصور زعیم ، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی مدیران و اشخاص با اهمیت بحث انتخاب و تصمیم گیری و رفع مشکلات ناشی از آن در زندگی ذکر و عنوان نمود: از جمله مباحثی که در این همایش دنبال می گردد، کار، تجارت و راهکارهای انتخاب صحیح و تاثیر گذار در این خصوص و در نهایت رسیدن به موفقیت ها وایده آل ها می باشد. وی با ارزیابی مثبت از سطح برگزاری همایش های پیشین گروه همایش فردا اظهارداشت: توانمندسازی مدیران و ارتقا و تعالی سازمان از مهمترین اهدافی است که توسط این گروه دنبال می گردد ضمن آنکه این برنامه فرصت مناسبی برای مدیران استان البرز برای بهره گیری از تجربه اساتید برجسته مدیریت می باشد.

منصورزعیم اظهار امیدواری نمود: با حمایت مسئولان استان به ویژه اداره آموزش شهرداری کرج که همواره از برگزاری اینگونه فعالیت های علمی و فرهنگی استقبال نموده اند ، اساتید با تجربه و برجسته کشور را به شهر کرج دعوت و شاهد ارتقای کیفیت مدیریتی در این استان باشیم.

گفتنی است: همایش ” مدیریت انتخاب، مبانی موفقیت ” روز ۲۲ آبانماه جاری در سالن همایش نظام مهندسی کشاورزی کرج برگزار خواهد شد. شایان ذکر است، شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.hamayeshfarda.ir مراجعه و از همین طریق ثبت نام فرمایند./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.