کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی استانی مقاوم شناخته می‌شود

رئیس جمهور اهالی کردستان را مردمانی بسیار با غیرت و دارای فرهنگ و تمدن غنی توصیف کرد و اظهار داشت: کردستان در کشور ما به عنوان استانی با فرهنگ و تمدن شناخته می‌شود. جای جای این استان نشان از مدنیت و پیشینه تاریخی افتخارآمیز دارد.

کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی استانی مقاوم شناخته می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز بیست و هفتمین سفر دولت مردمی که به مقصد استان کردستان انجام شده است، در گفتگو با خبرنگاران، درباره برنامه‌ها و اهداف این سفر، با ابراز خشنودی از اینکه در آستانه روز بسیار شریف عرفه و در آستانه عید سعید قربان خدمت مردم غیرتمند، پرتلاش، مجاهد و مقاوم استان کردستان رسیده است،‌ گفت: استان کردستان از ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های کشاورزی و دامداری، گردشگری و معادن برخوردار است.

رئیس جمهور مهمترین ظرفیت کردستان را نیروی انسانی کارآمد، جوان و تحصیل‌کرده استان عنوان کرد و افزود: کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی استانی مقاوم شناخته می‌شود که بیش از ۵ هزار شهید و ۹ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده و حقیقتا در میدان دفاع از انقلاب و ایستادگی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است. سرداران بزرگی همچون آقای شیخ‌الاسلام و دیگر چهره‌های کردستان، نه فقط برای این استان بلکه برای همه کشور مایه افتخار هستند.

 رئیسی اهالی کردستان را مردمانی بسیار با غیرت و دارای فرهنگ و تمدن غنی توصیف کرد و اظهار داشت: کردستان در کشور ما به عنوان استانی با فرهنگ و تمدن شناخته می‌شود. جای جای این استان نشان از مدنیت و پیشینه تاریخی افتخارآمیز دارد.

 رئیس جمهور با اشاره به بررسی‌هایی که پیش از انجام سفر برای شناسایی مشکلات و نیازهای استان انجام شده است، تصریح کرد: مسائل استان در مشورت با نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و دیگر مسئولان استانی احصا شده و پیشنهاداتی نیز برای رفع مشکلات و تامین نیازهای استان ارائه شده است.

 رئیسی با بیان اینکه در کردستان نیز مانند دیگر استان‌ها شاهد وجود پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم، خاطرنشان کرد: مردم از دولت انتظار دارند که این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد. لذا دولت مردمی علاوه بر توجه به دیگر نیازهای استان، تکمیل این پروژه‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده است.

رئیس جمهور گفت: در پایان سفر و در جلسه شورای اداری، مصوبات سفر در حضور مسئولان استان، مردم و اصحاب رسانه اعلام می‌شود تا همه در جریان این تصمیمات دولت برای تسریع در پیشرفت استان قرار گیرند و هر کس به سهم خود پیگیر اجرای آنها باشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.