کرمانشاه منتظر باشد/ بزرگداشت چهره‌های موسیقی و کنسرت شهرام ناظری

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

دیدار با شهرام ناظری و برگزاری بزرگداشت او به همراه علی اکبر مرادی چهره‌های برجسته موسیقی کشور، قول مساعد شهرام ناظری برای اجرای کنسرت در کرمانشاه و کمک ویژه وزارت ارشاد به حوزه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه دستاوردهای سفر مدیرکل ارشاد کرمانشاه به تهران است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رحیمی زنگنه به دنبال سفر کاری خود به تهران ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای دیدار با معاونین و مدیران کل واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه نگاه وزیر و معاونین وزارتخانه به استان کرمانشاه بسیار مثبت است و تمامی معاونین وزیر قول مساعد دادند که برای دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و آشنایی با ظرفیت های استان به کرمانشاه سفر خواهند کرد است.

او افزود: جلسات و دیدارهای متعددی صورت گرفت که تمامی این دیدارها در راستای فراهم کردن فضای مناسب برای کمک و مساعدت به فرهنگ و هنر استان بود و خوشبختانه با نگاهی که در مجموعه فعلی وزارتخانه حاکم شده است قطعا روزهای امیدبخشی پیش روی فرهنگ و هنر استان کرمانشاه خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از دستاوردهای سفر اخیر به تهران دیدار با هنرمند برجسته کشور استاد شهرام ناظری بود که هدف اصلی از این دیدار ادای احترام به شخصیت این هنرمند بزرگ کشور بود.

رحیمی زنگنه تصریح کرد: در جلسه یک ساعته‌ای که در منزل این هنرمند برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات او در عرصه موسیقی کشور از وی درخواست کردیم تا در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت شخصیت او و استاد علی اکبر مردای در استان کرمانشاه برگزار می‌شود شرکت نمایند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدار استاد ناظری قول مساعد دادند که در کرمانشاه کنسرت موسیقی اجرا کنند.

وی افزود : استاد ناظری یکی از نوابغ موسیقی ایران و جهان می باشند که در عرصه موسیقی عرفانی نیز شاید بتوان گفت یگانه دوران خویش می باشند که همواره نسبت به مولانا توجه ویژه ای دارند .

وی همچنین در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به دستور مساعد مالی وزارتخانه به این اداره کل با برنامه ریزی مناسب می توان زمینه تقویت و رشد فعالیت های فرهنگی هنری و کمک به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه را فراهم کرد.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.