کرم بسیار روی پوست بی خاصیت می گردد

۲۱اردیبهشت،

متخصصان پوست و مو به اشخاصی که از داروهای پزشکی استفاده می کنند در زمینه ی کسب بالاترین نتیجه از درمان پیشنهاد هایی می کنند.

به گزارش خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران:  اشخاصی که می بایست برای درمان سطحی پوست از کرم های محلول های موضعی بویژه در شب استفاده می کنند می بایست برای کسب بهترین نتیجه از کرم به میزان مناسب استفاده کنند.

گفتنی است:اکثر اشخاص فکر می کنند که اگر از کرم بیشتر استفاده کنند و لایه ای ضخیم بر روی پوست خود بکشند نتیجه ی بهتری می گیرند در صورتی که اینطور نیست و یک لایه ضخیم تنها سبب مصرف بیشتر کرم می گردد.

استفاده از کرم ها باید به صورت لایه ی نازکی باشد تا کرم میان پوست و اکسیژن هوا قرار گیرد و تأثیر بیشتری به سبب باز بودن منافذ پوست بر روی آن بگذارد .

پزشکان پیشنهاد می کنند: اشخاص قبل از خوابیدن در یک فضای تاریک مدتی بنشییند تا کرم به خوبی جذب پوست آنها شود و برای جلوگیری از آلوده شدن ملحفه و رو اندازه ها بهتر است از یک پارچه سفید تمیز به عنوان رو انداز استفاده کنند تا به صورت مرتب بتوانند آن را بشورند.

همینطور حتماً در صبح باصابون ملایم و یا شامپو مخصوص کودک باقیمانده ی آثار  کرم ها را از سطح پوست خود شسته پوست را خشک نمایند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.