کروش: اگر لیگ را دی ماه هم تمام کنیم، باز مشکل از دستمان خارج است/باید راهکار اجرایی پیدا کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سرمربی تیم ملی فوتبال امروز جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ داشت.

به گزارش ممتاز؛ کارلوس کروش پس از جلسه‌اش با تاج گفت: «ما در این جلسه ابتدا در مورد سوء تفاهم‌هایی که از صحبت‌های دیروز من شده صحبت کردیم. من برای تاج توضیح دادم که دقیقا چه حرف‌هایی زده‌ام. پس از آن هم توانستیم در مورد برنامه‌های لیگ دقیق‌تر صحبت کنیم. من گفتم که مهم‌ترین پیغامم این بوده که اردوی تیم ملی به سبب مشکلات مالی لغو شده بود. البته این مشکل همه تیم‌های ایران است ولی بدون حمایت‌های لازم، کار ما سخت می‌شود. من دیروز تاکید کردم که باید لیگ خوبی در کنار جام حذفی خوب داشته باشیم. گفتم که این مسابقات باید منظم باشند. کار کردن بدون داشتن یک لیگ خوب، سخت است. امروز هم با تاج در مورد این صحبت کردم که برگزاری مناسب لیگ و جام حذفی، دغدغه‌ام است. ما برای رسیدن به این هدف باید همکاری خوبی داشته باشیم.»
کروش ادامه داد: «ما امروز در مورد این صحبت کردیم که بدون برنامه‌ریزی نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم. ما فقط یک مشکل داریم؛ اینکه تاریخ بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ نیست. ما می‌خواهیم راهکار مناسبی پیدا کنیم تا منافع تیم ملی و باشگاه‌ها رعایت شود. من نظراتم را به سازمان لیگ دادم و شک ندارم که تاج و سازمان لیگ که تا کنون از تیم ملی حمایت کرده‌اند، از این به بعد هم هر کاری از دستشان برآید انجام می‌دهند. ولی به این سبب که تاریخ لیگ قهرمانان آسیا دست کفاشیان و تاج نیست، سعی می‌کنیم راهکار اجرایی برای حل این مشکل پیدا کنیم.»
کروش در مورد اینکه آیا اختلاف نظری که با سازمان لیگ داشته در جلسه امروز رفع شده یا نه گفت: «پیغام دیروز من به طور مناسب در رسانه‌ها مطرح نشده بود. امروز در مورد همان مسائل صحبت کردیم که نتیجه خوبی برای تیم ملی و باشگاه‌ها داشت. ما می‌توانیم با پیدا کردن راهکار مناسب، به اهدافمان برسیم. اگر فدراسیون می‌توانست تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را مدیریت کند، هماهنگی بیشتری به دست می‌آوردیم اما حالا که لیگ قهرمانان اردیبهشت تمام می‌شود، حتی اگر لیگ را دی ماه تمام کنیم ، باز هم مشکل از دست ما خارج است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.