کروش: رفتار کریس رونالدو در تیم من سبب سرخوردگی بود/ مسی بهترین شد چون معمار فوتبال است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – کارلوس کروش که گویا هنوز خاطرات جام‌جهانی ۲۰۱۰ را فراموش نکرده، بار دیگر به کریستیانو رونالدو ستاره تیم‌ملی کشورش حمله کرد.

در روزهایی که در پی درخشش رونالدو در پلی‌آف جام‌جهانی و در دیدار پرتغال و سوئد همه به تمجید از رونالدو پرداخته‌اند و گفته می‌شود که رونالدو یک‌تنه پرتغال را به جام‌جهانی برده است، کروش در این باره به پایگاه اینترنتی رکورد پرتغال گفت: «اگر رونالدو پرتغال را یک‌تنه به جام‌جهانی ۲۰۲۴ برده، نباید فراموش کرد که او یک‌تنه شانس قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۱۰ را نیز از پرتغال گرفته بود.» کروش ادامه داد: «اگر رونالدو در جام‌جهانی ۲۰۱۰ آن‌طور که از او انتظار داشتیم بازی کرده بود و کم‌فروشی نمی‌کرد، ما در مرحله حذفی اسپانیا را شکست می‌دادیم و بزرگترین گام در راه قهرمانی را برمی‌داشتیم.»

ناگفته نماند در آن دیدار پرتغال با یک گل مغلوب اسپانیا قهرمان رقابت‌ها و حذف شد. در پایان بازی وقتی خبرنگاران از رونالدو دربارهٔ سبب حذف پرتغال پرسیدند، او گفت که بروید سبب حذف را از کروش سؤال کنید.

کروش درخصوص آن دیدار ادامه داد: «من در دیدار مقابل اسپانیا مأموریت‌هایی به رونالدو داده بودم که او به هیچ یک از آنها عمل نکرد و این واقعاً سبب سرخوردگی است. بعضی‌ها فکر می‌کنند از هر پیراهنی بزرگتر می باشند اما هیچ‌کس بالاتر از تیم‌ملی نیست.» کروش در سال ۲۰۱۱ به عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران برای انتخاب بهترین بازیکن سال جهان به جای رونالدو به مسی رأی داد و مسی را سلطان معماری فوتبال نامید. او در این خصوص نیز گفت: «بله، لئو بهترین بازیکن جهان انتخاب شد چون واقعاً سلطان معماری فوتبال بود و من هم به او رأی دادم چون رونالدو هیچ چیز بیشتر از او نداشت.»

کارلوس کروش در ادامه این مصاحبه به فرناندو سانتوس و پائولو بنتو هموطنان خود که تیم‌های ملی یونان و پرتغال را به جام‌جهانی ۲۰۲۴ رساندند نیز تبریک گفت. کارلوس گفت: «من نه تنها به این دو بلکه به تمام کادرفنی دو تیم یونان و آلمان تبریک می‌گویم، حضور ما سه نفر در جام‌جهانی ۲۰۲۴ برزیل به طور فزاینده‌ای به اعتبار و شهرت مربیان پرتغالی در خارج از کشور می‌افزاید.»

ناگفته نماند تمام این صحبت‌های کروش که در پایگاه اینترنتی‌های مختلف پرتغال بازتاب داشته، به نقل از پایگاه اینترنتی رکورد بوده که کروش طی این مصاحبه صحبت‌های مفصلی نیز درخصوص تیم‌ملی ایران داشته که به زودی از طریق این پایگاه اینترنتی منتشر خواهد شد.

 ۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.