کروش : پول ندارم که نشد جواب/ کارلوس برای هماهنگ کردن کمپ تیم ملی به پرتغال می رود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – کارلوس کروش بر خلاف وعده، دوباره با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه گذاشت.

به گزارش ممتاز؛ پس از قرعه کشی جام جهانی، مربی پرتغالی در مصاحبه ای اعلام کرد که از جلسات متعدد با مسئولان فدراسیون خسته شده و دیگر با آن ها پای میز گفت و گو نمی نشیند. صبح دیروز اما، کارلوس کروش به ساختمان فدراسیون در سئول رفت و جلسه ای ۵ ساعته با علی کفاشیان رئیس، نبی دبیر کل و امید جمالی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون برگزار کرد. در این جلسه دن گاسپار هم به عنوان کمک کارلوس کروش حضور داشت. دو طرف در اتاق کار کفاشیان از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵:۳۰ بحث و گفت و گو کردند و ناهار را هم در کنار هم خوردند. اما این جلسه و کلا حضور کروش در فدراسیون، نکاتی داشت.

«پول ندارم و نمی شود»که نشد حرف

محور جلسه دیروز، اردوها و بازی های پیشروی تیم ملی بود. کروش پیش از جلسه چنین اعتقادی داشت: «دیگر نباید بیشتر از این، عقب بیفتیم. پول نداریم و نمی شود، دیگر مورد قبول نیست. ما گزینه هایی روی میز داریم و باید کارها را سریع پیش ببریم.» کارلوس کروش در جلسه هم علاوه بر گفتن این حرف ها،گزارشی از سفر به برزیل و همچنان اردوهای پیشرو و بازی های دوستانه تیم ملی داد. حتی حرف از برگزاری اردو در آفریقا زده شد. تیم ملی فعلا دو اردوی قطعی-یکی در پرتغال و یکی در برزیل- دارد اما برنامه دیدارهای دوستانه اش مشخص نیست. کفاشیان در این جلسه توضیح داد که لیگ برتر و مسابقات حذفی تا روز فروردین تمام می گردد و پس از آن، تیم ملی می تواند به اردو برود. قرار شد پس از مذاکره با باشگاههایی که توانستند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند، برنامه اردیبهشت ماه تیم ملی تنظیم شود.

بازگشت کروش به پرتغال

کارلوس کروش امروز رودروی خبرنگاران صحبت می کند و فردا دوباره تهران را ترک خواهد کرد. این سفر سرمربی هم برای راست و ریس کردن برنامه های پیش روی تیم ملی است. کروش قرار است فردا تهران را به مقصد پرتغال ترک کند تا برای برگزاری اردوی تیم ملی در این کشور، بازدید و مذاکرات تازه ای با مسئولان کمپ ها داشته باشد. تیم ملی به احتمال فراوان اولین مرحله از اردوی خود را پس از پایان رقابت های لیگ برتر، در این کشور برگزار می کند. کروش احتمالا از پرتغال سفری هم به اسپانیا و ایتالیا داشته باشد. این دو کشور هم جزو کشورهایی می باشند که به احتمال فراوان ایران یک مرحله اردو در آنجا خواهد داشت. البته او این فرصت را هم دارد تا تعطیلات سال نوی میلادی را هم در این مدت در کنار خانواده و نوه هایش باشد. او که تقریبا ترکیب بازیکنانش را برای سفر به برزیل می شناسد بسیار این روزها نیازی ندارد تا شاهد بازی های لیگ از نزدیک باشد و بیشتر به فکر تدارک برنامه های آماده سازی تیم ملی است.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.