کرونا، اسدالله یکتا را به بیمارستان کشاند

اسدالله یکتا به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

محمد یکتا، فرزند این بازیگر با تایید این خبر به ایسنا گفت: ۳۰ درصد ریه پدرم درگیر کرونا شده است و چاره‌ای نبود جز بستری کردن ایشان.

به گفته او، یکتا عصر امروز، دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، در بیمارستان نیکان بستری شده و ظاهرا حالش بهتر است ولی به تصمیم خانواده در بیمارستان بستری شده تا بیماری شدت نگیرد.

ظهر امروز این بازیگر در تماسی که ایسنا با او داشت، درحالیکه به سختی صحبت می کرد، عنوان کرد بر اثر زمین خوردن، ضربه دیده ولی مشکلی جدی ندارد هرچند نفس کشیدن برایش سخت شده است.  همسر این بازیگر نیز عنوان کرده بود که او مشکوک به کروناست ولی ترجیح می‌دهیم در خانه تحت درمان باشد چون فکر می کنیم محیط خانه در قیاس با بیمارستان امن‌تر باشد.

این بازیگر به تازگی نیز بر اثر زمین خوردن، دچار آسیب شده و به گفته خودش،  تنفس‌اش با مشکل رو به رو شده است.

در چند روز گذشته اسدالله یکتا در صفحه شخصی خود از شرایط کاری‌اش ابراز تاسف کرده  و گفته است بعد از ۵۰ سال سابقه بازیگری، آمادگی مشارکت در تبلیغات را دارد.

او پیش‌تر هم گرفتار مشکلات اقتصادی شده و به مشاغلی دیگری روی آورده اما خودش در گفتگویی اعلام کرده صحبت کردن درباره آن مقطع از زندگی‌اش او را آزار می‌دهد و دوست ندارد درباره آن دوره مطلبی بگوید.

اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۲۶ است که پیشینه تئاتری دارد. او در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

از جمله فعالیت‌های او در دهه‌های اخیر بازی در فیلم‌هایی مانند «سامورایی در برلین»، «زندانی‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»،«نهنگ عنبر ۲»، «خفه‌گی»، «ماه تی تی» ، «گشت ۲»، «رسوایی»،«چند می‌گیری گریه کنی» و … است. او با بازی در فیلم‌هایی مانند «هامون»، «بوی کافور، عطر یاس»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «کاکادو» و … تجربه همکاری با کارگردان‌هایی مانند داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، کمال تبریزی، تهمینه میلانی و …. را دارد. بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «چاق و لاغر»، «هزاران چشم» «فوتبالیست‌ها»،«داستان یک زندگی» «ستایش ۳» و … بخش دیگری از کارنامه بازیگری اوست.

انتهای پیام 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.